REGION – Korak pre punoletnosti, Infinum ulazi u novu fazu poslovanja koju obeležava reorganizacijom, novim vizuelnim identitetom i planovima za dalji razvoj.
Nova web stranica i vizualni identitet pripremaju kompaniju za ulazak u novu fazu razvoja nakon 17 uspešnih godina. Promene su suptilne, ali na tragu Infinumovih vrednosti; kvaliteta na prvom mestu, bez suvišnih detalja.
“U poslednjih nekoliko godina Infinum se stabilno razvijao i mogli bismo reći da je ‘odrastao’. Hteli smo da i brend odražava taj razvoj te fokus na globalno tržište. Novi kanali i načini komuniciranja predstavljaju odvažniji karakter Infinuma te su nas pripremili za nove izazove. Kvaliteta usluge nam je na prvom mestu te, kao i do sada, nastavljamo postavljati visoke kriterijume u industriji“, rekao je Nikola Kapraljević, koji u novoj organizaciji preuzima funkciju CEO-a.
Kapraljević je u Infinum došao kao četvrti zaposleni, kroz godine je postao jedan od suvlasnika kompanije i COO, a na mestu CEO-a zameniće Tomislava Cara, suosnivača Infinuma, koji postaje Chairman.
Matej Špoler, koji je sa Carom osnovao Infinum, postaje Chief Talent Officer, dok će Josip Bišćan zameniti Kapraljevića u delu dosadašnjih odgovornosti kao Chief Client Officer. Drugi deo preuzeće Filip Vugec koji dolazi na mesto Chief Delivery Officera.
“Novi menadžment kompanije, zajedno sa novim identitetom i webom, obeležava novu eru, a usklađena je sa idejom da Infinum postane jedna od najboljih agencija na svetu. Trend je da se agencije prodaju većima, ali nama to nije bio plan. Od Infinuma želimo napraviti jedinstvenu globalnu kompaniju koja neće imati konkurenciju na ovim prostorima“, rekao je Tomislav Car.
Kao CEO Productivea, SaaS kompanije koja je nastala iz Infinuma, Car nastavlja razvijati proizvod koji drugim kompanijama pomaže da prate poslovanje i profitabilnost te radi na širenju kompanije na globalnom tržištu.
U Infinumu nastavlja učestvovati u savetodavnoj ulozi, a primarni fokus imaće na strateškim inicijativama i investicijama kroz Infinum Ventures.