today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nije u redu u uredu!

REGION – Rodne predrasude toliko su duboko ukorenjene u društvo da ih često ni ne primećujemo. Istovremeno, posledice njihovog postojanja za žene itekako su primetne — u proseku imaju 13% manju platu od muškaraca te 22% manju penziju, ulaze u nadzorne odbore čak 12 godina kasnije, a kada im to i pođe za rukom, tamo su usamljene: čak tri muškarca na jednu ženu. Uz sve to, svaku treću ženu pri zapošljavanju pitaju o planovima za decu, što je zakonom zabranjeno.

Agencija Señor sa udruženjem CESI pokrenula je akciju NIJE U REDU U UREDU sa ciljem da iskorene rodne predrasude, poboljšaju položaj žena na radnom mestu i pokažu kako rodna neravnopravnost nije u redu u uredu… ni u skladištu, polju ili prodavnici.

Ako uzrok rodne neravnopravnosti leži u prerasudama, kako pokazati da ih ni oni najosvešćeniji, čak ni žene, nisu svesne? Tako da ih se testira, a da toga ne budu ni svesni.

Iako se u ovim izjavama nigde nije naveo rod, čak 85% od gotovo 50.000 glasača prvo je pomislilo na žene — i to nije u redu.

#nijeuredu ne pogledati from Señor on Vimeo.

Nakon outdoora, CESI kampanja ubrzo je preselila online na nijeuredu.com gde se, osim podizanja svesti o problemu, pozvalo na konkretnu promenu — potpisivanje peticije za promenu Zakona o radu.

Bez ulaganja u online oglašavanje, postavljeni cilj od 10.000 potpisa premašen je u prva tri dana, a kad su se uključile najveće domaće kompanije, zaposleni i poznati, kampanja je buknula. U kampanju se uključilo čak 39 kompanija (Atlantic Grupa, Hrvatski Telekom, Wiener osiguranje, IKEA, JGL, Zagrebačka banka…), kao i brojna poznata lica poput Jadranke Đokić, Lane Barić, Dade Ćosića, Olje Savičević Ivančević, Ivana Šarića i Nane Nadarević.

Kampanja je generirala neviđeni interes poslovne javnosti i medijsku popraćenost kakvu udruga CESI nikad nije imala tokom sličnih ranijih kampanja — našla se u čak 57 medija što je pomoglo da se do kraja prikupi više od 20.000 potpisa, važan korak prema promeni zakona i društva u kojem će izjave sa bilborda na početku zaista biti rodno neutralne.

Sledeći korak za udruženje je predaja svih potpisa Ministarstvu rada u znak podrške izmeni zakona o ženskim pravima na radnom mestu u nadi da će tamo prikupiti par ključnih potpisa — onih za uvažavanje predloga.

Rodna diskriminacija ne staje ovde, ali joj ovakvim akcijama možemo stati na kraj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!