Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nije u redu u uredu!

REGION – Rodne predrasude toliko su duboko ukorenjene u društvo da ih često ni ne primećujemo. Istovremeno, posledice njihovog postojanja za žene itekako su primetne — u proseku imaju 13% manju platu od muškaraca te 22% manju penziju, ulaze u nadzorne odbore čak 12 godina kasnije, a kada im to i pođe za rukom, tamo su usamljene: čak tri muškarca na jednu ženu. Uz sve to, svaku treću ženu pri zapošljavanju pitaju o planovima za decu, što je zakonom zabranjeno.

Agencija Señor sa udruženjem CESI pokrenula je akciju NIJE U REDU U UREDU sa ciljem da iskorene rodne predrasude, poboljšaju položaj žena na radnom mestu i pokažu kako rodna neravnopravnost nije u redu u uredu… ni u skladištu, polju ili prodavnici.

Ako uzrok rodne neravnopravnosti leži u prerasudama, kako pokazati da ih ni oni najosvešćeniji, čak ni žene, nisu svesne? Tako da ih se testira, a da toga ne budu ni svesni.

Iako se u ovim izjavama nigde nije naveo rod, čak 85% od gotovo 50.000 glasača prvo je pomislilo na žene — i to nije u redu.

#nijeuredu ne pogledati from Señor on Vimeo.

Nakon outdoora, CESI kampanja ubrzo je preselila online na nijeuredu.com gde se, osim podizanja svesti o problemu, pozvalo na konkretnu promenu — potpisivanje peticije za promenu Zakona o radu.

Bez ulaganja u online oglašavanje, postavljeni cilj od 10.000 potpisa premašen je u prva tri dana, a kad su se uključile najveće domaće kompanije, zaposleni i poznati, kampanja je buknula. U kampanju se uključilo čak 39 kompanija (Atlantic Grupa, Hrvatski Telekom, Wiener osiguranje, IKEA, JGL, Zagrebačka banka…), kao i brojna poznata lica poput Jadranke Đokić, Lane Barić, Dade Ćosića, Olje Savičević Ivančević, Ivana Šarića i Nane Nadarević.

Kampanja je generirala neviđeni interes poslovne javnosti i medijsku popraćenost kakvu udruga CESI nikad nije imala tokom sličnih ranijih kampanja — našla se u čak 57 medija što je pomoglo da se do kraja prikupi više od 20.000 potpisa, važan korak prema promeni zakona i društva u kojem će izjave sa bilborda na početku zaista biti rodno neutralne.

Sledeći korak za udruženje je predaja svih potpisa Ministarstvu rada u znak podrške izmeni zakona o ženskim pravima na radnom mestu u nadi da će tamo prikupiti par ključnih potpisa — onih za uvažavanje predloga.

Rodna diskriminacija ne staje ovde, ali joj ovakvim akcijama možemo stati na kraj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!