Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Nije sve u velikom budžetu!

Pretpostavimo da ste preduzetnik koji je već obavio one prve, osnovne korake, kad je Vaš biznis u pitanju. Odradili ste keyword research, znate ko su vaši idealni kupci, spremili ste sadržaj u skladu sa tim, ali ste tu stali.

Nemate veliki bužet koji biste uložili u reklamiranje na Facebook-u, na Google-u. To vas je zaustavilo. Možda niste vlasnik biznisa već neko koga je pomenuti vlasnik biznisa angažovao i suočavate se sa istim problemom.

Ima rešenja! Nije sve u velikom budžetu.

Najbitnija stvar je da ste konstantno tu za Vaše klijente i da stalno dajete vrednost kroz Vaša dela i sadržaj. Kompanije koje svakodnevno daju vrednost relevantnoj ciljnoj grupi odnose pobedu nad onima koje prave sadržaj čisto da bi imali sadržaj i na taj i takav sadržaj daju velika sredstva za promociju. Nije ni čudno što je tako, ako realno sagledamo stvari. Zar ne?

Kako to izgleda u praksi?

Fokusirajte se na jedan kanal komunikacije – onaj koji koriste Vaši klijenti i onaj na kome i Vi prirodno komunicirate. U Srbiji bi to recimo bio Facebook. Pokažite potencijalnim klijentima da Vam je stalo.

Odgovarajte na pitanja i komentare brzo. Danas se osnovnom komunikacijom smatra odgovaranje na komentare, pitanja i review-e u roku od 20 min maksimalno. Počnite interakciju sa vašim sadašnjim i potencijalnim klijentima. Pitajte ih za mišljenje što češće. Radite to na dnevnom nivou i dobićete ne samo veću vidljivost Vaše stranice, sajta, pa samim tim i kompanije, već i poštovanje ljudi sa kojima komunicirate – onih koji pripadaju Vašoj ciljnoj grupi.

Veća vidljivost i veći angažman ljudi na vašoj stranici i na Vašem sajtu daje Vam upravo ono čemu težite – konstantan rast.

Nemojte se fokusirati na prodaju. Ljudi se obično fokusiraju na jedan tip sadržaja.

Ako post-uju samo prodajne linkove, onda postuju isključivo njih. Ako post-uju brand awareness postove, onda postuju isključivo brand awareness. Pokušajte da izmešate vrstu i tip postova. Post-ujte linkove jednom ili dva puta nedeljno kako biste ljude odveli na različite landing strane sa različitim ponudama.

Ukoliko imate neki online kurs i želite da se ljudi prijave podelite link jednom nedeljno sa određenim CTA-om i specifičnim informacijama, odnosno detaljima koji pričaju o razlozima zašto se ljudi trebaju prijaviti na taj kurs.

Drugi link koji ćete podeliti u toku nedelje može biti vaše redovan blog post. Nešto drugačije.

Nikako nemojte zaboraviti na brand awareness postove. Važni su isto toliko koliko su važni i prodajni postovi, tj. linkovi. Možda i važniji zato što će edukovati Vaše mušterije.

Prodajni postovi ciljaju mušterije koje već znaju da imaju problem i znaju da Vi imate rešenje za isti. Ali njih čini mali procenat vaših mušterija, manje od 20%. Možda čak i 10%.

Ostali ili ne znaju da imaju problem ili ne znaju da Vi imate rešenje za taj problem. Pokušajte da pričate sa tim mušterijama imajući širu sliku u glavi i razmišljajući dugoročno. Njima treba više od Vas da bi došli do trenutka kada postaju kupci spremni da kupe – više informacija, više edukacije.. Morate im edukacijom pomoći da nauče da im trebate.

Dodajte citate kao još jedan tip post-ova. Koliko god izgledali kliše, citati rade sjajan posao. Ljudi prepoznaju misli njima važnih osoba i reaguju na njih.

Snimite video koji će prikazati Vaš način rada, neke behind the scenes stvari, poput proces izrade proizvoda ili atmsfere u učionici (ukoliko ste škola jezika). Da ljudi osete atmosferu.

Prikažite i dobre i loše stvari i učninite mušterije delom vaše svakodnevne borbe. Osetiće se delom iste, pronaći se i prepoznati u Vašim problemima. To će dovesti do emocionalne povezanosti i poverenja, što su indikatori da su te osobe spremne da kupe od Vas.

I ne samo da kupe jednom, već da kupuju repetativno i pričaju drugima o Vama i vašim proizvodima, odnosno servisima.

Budite otvoreni ka svojoj publici onoliko koliko je to moguće.

Postavljajte različit sadržaj – od fotografija, videa, do ljudi. Učiniti ljude koji rade u kompaniji licima te kompanije je verovatno najbolja stvar koju možete uraditi za svoj biznis. Pokažite da iza te Vaše kompanije, iza sajta, iza Facebook stranice stoje pravi ljudi, od krvi i mesa. Ljudi koji se ne razlikuju mnogo od Vaših mušterija.

Dozvolite im da vide da je iza Vaše kompanije tim. Ako postoji tim. Ali isti je savet i ukoliko iza kompanije stoji samo jedna osoba.

Vaša kompanija mora imati lice.  Ljudi koji su naše sadašnje mušterije i sa kojima smo svakodnevno u kontaktu žele da nam daju review, testemonial i da nas preporuče. Samo, nekad se jednostavno ne sete. Možda nemaju običaj da to rade.

Pitajte ljude da Vam ostave review i preporuku. Nemojte samo čekati da oni to sami rade. To će takođe pomoći vašoj strani da raste i vašoj kompaniji da bude vidljiva.

Na kraju, želim da se vratim na advertajzing budžet. Morate investirati u Ads, ali ne morate odmah, u startu, imati ogroman budžet. Krenite sa nekom manjom sumom, ali dovoljnom da budete u mogućnosti da pokrenete dve različite kampanje. Traffic i Brand Awereness kampanje.

Traffic kampanja će dovesti ljude na Vaš sajt ili landing stranu, dok će Brand Awarenss kampanja informisati ljude o vašoj komapniji, proizvodu, usluzi, i načinu na koji im rešavate problem.

Da rezimiramo.

Budite tu stalno za Vaše mušterije. Svakodnevno.
Dajte vrednost Vašim mušterijama svakodnevno, u svakom postu.
Pokažite mušterijama behind the scenes, upoznajte ih sa procesom, atmosferom i ljudima koji stoje iza kompanije.
Aktivirajte promociju na društvenim mrežama. Ukoliko radite po mojim savetima, snizićete i cenu po kliku i dobiti više za isti budžet.

Biti konstantan i davati vrednost na dnevnom nivou jeste put do uspeha.

Detaljnije o ovim temama i još mnogim drugim pričamo na LeadCon edukaciji “Postani ekspert za online konverziju”, gde sa Vama prolazimo kroz ceo ciklus konverzije.

Ova jedinstvena edukacija rezultat je višegodišnjeg iskustva u radu na sopstvenim projektima i projektima naših klijenata. Rađena je po internacionalnom programu „Conversion marketing“ razvijenom od strane američke kompanije Leadpages – vodećeg imena iz domena online konverzije u svetu.

Nakon osmonedeljnog kusa imaćete praktično znanje kako da postavite kompletan ciklus konverzije za svoj proizvod ili uslugu (radićeš na svom primeru tokom edukacije) i uz pomoć mentora postaviti sopstveni automatizovani sistem online prodaje koji može da zarađuje dok se baviš nekim drugim poslovima.

Ovde ne pričamo o lajkovima, bustovanju postova ili mazanju očiju klijenata koji se ne razumeju u online marketing. Reč o pravoj stvari, realnim i praktičnim rešenjima koja rade posao i koja će Vam pomoći da postavite svoj ili klijentov projekat/proizvod/uslugu na online prodaju i uspete u tome.

Znanje sa edukacije koja počinje 1. oktobra Vam daje konkretne rezultate dokazane u praksi i prilagođene našem tržištu i našem kupcu.

Autor teksta: Nemanja Živković, Direktor Operacija u DEFAULT design-u

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!