Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Prošlo je vreme Storytelling-a, ulazimo u eru Story doing-a. Nemoj da mi pričaš – uradi to! Na drugom mestu je promena priče o digitalizaciji. Svet je postao digitalni, a ne marketing. Dakle, ne digitalni marketing nego marketing u digitalnom svetu. Treći trend je Agility marketing. Brzina postaje izuzetno važna. Nije više tema šta ćemo raditi u drugom kvartalu, nego šta ćemo raditi u sledećem satu.“ Anđelko Trpković, CEO, MMS Communications
„Advertajzing industriju 2015. godine obeležiće transformacija. Agencije i klijenti će morati da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, drugačije organizovane timove, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru koji nikada nije bio kraći.“ Ivan Živković, Managing&Creative Director, Pioniri Communications
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/