Kompanija „Knjaz Miloš“ nastavlja i ove godine kampanju „Volume UP“ u cilju promocije i prodaje limitirane serije limenki energetskog pića Guarana.
Kompanija je, u okviru kampanje, kreirala novu Facebook aplikaciju (aplikacija) za sve one koji imaju veliku „party“ ekipu. Potrošači imaju priliku da pošalju što luđe fotografije svoje ekipe na kojima se jasno vide četiri limenke „Guarane“, a pobednika određuju lajkovi drugih korisnika. Ekipa čija fotografija osvoji najviše glasova dobija priliku da uz pomoć kompanije „Knjaz Miloš“ i „Guarane“ napravi neviđenu žurku, a to će dobiti i mesto u Srbiji iz kojeg dođe najviše prijavljenih korisnika.
Category brand manager kompanije „Knjaz Miloše“ Ivana Tasić rekla je da Guarana „Volume Up“ kampanja ove zime slavi spontane, privatne žurke, muziku i okupljanje dobre ekipe, a da to nije klubski provod. „Guarana je kreirala i hit singl koji nije direktno oglasni, ali nosi isti naziv i motiv cele kampanje. Naziv kampanje i samog singla je vrlo simboličan – Volume UP“, rekla je Ivana Tasić.
Televizijski spotovi su kratki, dinamični i snimljeni u prvom licu što pojačava subjektivni doživljaj gledaoca, a cilj je da se dočara atmosfera i dinamika, predstavljajući situacije (spontane žurke). Svi štampani materijali nose isti vizueni prikaz kao i televizijski spotovi.
Kompanija „Knjaz Miloš“, u saradnji sa agencijom „Orange studio“, osmislila je i kreirala Guarana „Volume Up“ kampanju, a koja traje do 1. februara ove godine.