Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Naš zajednički cilj treba da bude povećanje celog kolača…

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Roganovićem, direktorom agencije MPG.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Motiva je bilo više – podržavamo napore svih koji žele da unaprede stanje u industriji u kojoj radimo, pa kada ste se vi već potrudili da organizujete celu ovu aktivnost, možemo valjda i mi da izdvojimo par minuta našeg vremena i podelimo podatke sa kojima raspolažemo. Svima nam je od koristi da želimo da vidimo šta je to u čemu smo dobri, kako stojimo u odnosu na konkurenciju, identifikujemo u čemu možemo biti bolji i gde su prilike za dalji rast. Naš zajednički cilj treba da bude povećanje celog kolača, a ne da se otimamo o svaku mrvicu postojećeg. Ovaj projekat nam može pomoći u tome.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Živimo u periodu jako velike transparentnosti i to je nešto na šta se moramo navići i prilagoditi se što pre. Kada je već tako, bolje da svi raspolažemo tim podacimo i da je neko spreman da ih sakupi, obradi, objedini nego da to svako radi za sebe. Ovi podaci će omogućiti svim učesnicima na tržištu da imaju uvid u to gde ko stoji u odnosu na konkurenciju, fokusiramo se na to da se unapredimo i razvijamo svoje usluge. U stvari, kada imamo neki optimalan nivo transparentnosti manje se bavimo konkurencijom, jer svi podaci su tu, a više time kako sami da budemo bolji.

Za našu agenciju, važno je…
Da se stalno menjamo, inoviramo portfolio usluga i organizacione modele koje primenjujemo. U Srbiji nedostaje kvalitetno teroijsko i praktično obrazovanje kadrova u oblasti marketinga i oglašavanja, a svi zajedno treba da se objedinjujemo i težimo tome da poslujemo na regionalnom i globalnom tržištu. (nastavite rečenicu – šta je po Vama najvažnije kada je u pitanju poslovanje na tržištu Srbije, nešto što nedostaje i čemu težimo da bismo imali zdravo tržište marketinških komunikacija).

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!