Tamara Pajević, marketing direktor u kompaniji HEINEKEN Srbija, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o Heineken® Silver pivu i kada je pravo vreme za rađanje novog brenda u okviru kompanije.
Nedavno, na spektakularnoj audio-vizuelnoj žurci, HEINEKEN je predstavio novo Heineken® Silver pivo. Po čemu je ovaj događaj bio jedinstven i na koji način su posetioci mogli da osete “srebrni buzz”?
Želja je bila da kroz fantastičnu atmosferu, najsavremenije audio vizuelne efekte na spektakularan način približimo našu novinu potrošačima, pružimo im priliku da dožive i osete izuzetnu svežinu Heineken® Silver-a, dok uživaju u muzici naših poznatih domaćih DJ-eve, ali i velike zvezde Frenky Wah.
Zadatak nije bio lak, ali utisak je da je ceo tim obavio sjajan posao, jer je preko 2.000 gostiju moglo da, na nesvakidašnji način doživi muziku, oseti boje i upozna novi proizvod na našem tržištu. Dobili smo sjajne komentare posle događaja, a i reakcije na društvenim mrežama su bile izvanredne, što nas sve raduje.
U kojoj meri je experience marketing važan za povezivanje brenda sa potrošačima?
Verujem da je stvaranje zabavnog i jedinstvenog iskustva jedno od najboljih načina za povezivanje sa potrošačima. Na taj način, ono što brend priča i iza čega stoji, donosimo u stvarnost i dajemo potrošačima priliku da ga zapravo prožive, povežu sa lepim uspomenama i situacijama.
Žurka u Hangaru je odličan primer, jer smo tokom te noći u pravom smislu oživeli lagani ukus Heineken® Silver piva.
Kada je pravo vreme za rađanje novog brenda u okviru kompanije? Po čemu je Heineken® Silver pivo drugačije?
Pravo vreme je kada imate proizvod koji donosi nešto novo za tržište, samim tim na kvalitetan način odgovora na potrebe potrošača koje se menjaju. Potreba za nečim novim, drugačijim, jedinstvenim, još je više prisutna kod mlađih generacija.
Verujemo da novi Heineken® Silver ispunjava te uslove, jer je interesantan generacijama koje odrastaju u digitalnom dobu, a pritom pruža jedinstveni lagani, ekstra-osvežavajući ukus, ima suptilnu voćnu aromu, a uz sve to niži procenat alkohola. Sve se to postiže procesom hladnog odležavanja na -1 stepen.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.