Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Milojem Sekulićem, suvlasnikom agencije Homepage.
Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Ukljućili smo se iz poštovanja prema trudu, energiji i naporu kojim Ivana već godinama gura projekat Marketing mreža od koga koristi imamo svi. Lepo bi bilo da i druge agencije pošalju podatke prvenstveno da bi videli kako konkurenti sagledavaju svoje mesto u marketinškom ekosistemu, kao i u kom pravcu ide razmišljanje struke o svojoj budućnosti.
Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost je za nas u Homepageu uverenje da se, kada budemo pozvani na pitch, neće desiti „jedan poziv koji menja sve“, kako to lepo kažu Partibrejkersi.
Za našu agenciju, važno je ….
Za našu agenciju najvažnije je da imamo zaista zdravo tržište marketinških usluga, ali stvarno. Bez „dogovorne ekonomije“ i pozivanja na pitcheve forme radi.