SVET – Serija koja je sigurno izazvala najviše kontroverzi – Seks i grad, o životima četiri Njujorčanke, i danas izaziva uzdahe kod većine žena, a u svetu marketinga važi za jedno od najisplativijih ulaganja kada su u pitanju brendovi, piše časopis The Guardian.
Početkom ovog veka, kada je serija dostizala vrhunac, izgovaranje ili pojavljivanje naziva brendova u pogledu promocije, kada bismo poredili, značilo bi kao kada bi danas milion pratilaca na Twitteru, Instagramu i Pinterestu učinilo isto na društvenim mrežama.
U nastavku pogledajte top 30 brendova koji su se najčešće pominjali u seriji „Seks i grad“:
- Vogue (36)
- Martini (33)
- New York Knicks (25)
- New York Times (24)
- Yankees (20)
- Manolo Blahnik (16)
- Post-it (15)
- Dolce & Gabbana (15)
- Prada (14)
- Chanel (13)
- Gucci (12)
- Fendi (11)
- Rampant Rabbit (10)
- New Yorker (10)
- Barneys (10)
- Tivo (9)
- Absolut (9)
- Weight Watchers (8)
- Ralph Lauren (8)
- Tiffany’s (8)
- Worldwide Express (7)
- Versace (7)
- Birkenstock (6)
- Starbucks (6)
- Viagra (5)
- Tasty Delight (5)
- TGI Friday’s (5)
- New York magazine (5)
- Google (5)
- Big Mac (5).
Više informacija pronađite na sajtu The Guardian.