Jedna od najinteresantnijih šema koje je uočio stručnjak za društvene medije Dan Zarrella, proučavajući mnoge podatke je „kontra-kompetitivni tajming“. U mnogim slučajevima, izučavajući društvene medije i marketing podatke, najbolji trenutak za postavljanje novog sadržaja su „nisko-frekventni trenuci“.
Recimo da ste na bučnoj žurci i veoma vam je teško da razumete osobu koja vam nešto govori, i odjednom, kažete nešto i cela prostorija se utiša. Sada svi mogu da vas čuju. Isto je sa Internetom, primetio je Zarrella. Kada je manje druge „buke“ sa kojom se „takmičite“ (manje tvitova, mejlova, blog postova) vaš sadržaj će mnogo lakše osvojiti pažnju publike.
Infografika pokazuje slučajeve koje je Zarrella identifikovao – u najvećem broju slučajeva, najefektivniji su se pokazali najmanje popularni trenuci – pa će recimo više ljudi lajkovati vaš post na Facebook-u ako ste ga postavili u subotu ili nedelju, nego u četvrtak ili petak, ali će isto tako biti manje retvitovan tim danima, zaključak je istraživanja.
Izvor: gdeinvestirati