Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Najbolji trenuci za postavljanje sadržaja na društvenim mrežama

Jedna od najinteresantnijih šema koje je uočio stručnjak za društvene medije Dan Zarrella, proučavajući mnoge podatke je „kontra-kompetitivni tajming“. U mnogim slučajevima, izučavajući društvene medije i marketing podatke, najbolji trenutak za postavljanje novog sadržaja su „nisko-frekventni trenuci“.
Recimo da ste na bučnoj žurci i veoma vam je teško da razumete osobu koja vam nešto govori, i odjednom, kažete nešto i cela prostorija se utiša. Sada svi mogu da vas čuju. Isto je sa Internetom, primetio je Zarrella. Kada je manje druge „buke“ sa kojom se „takmičite“ (manje tvitova, mejlova, blog postova) vaš sadržaj će mnogo lakše osvojiti pažnju publike.
Infografika pokazuje slučajeve koje je Zarrella identifikovao – u najvećem broju slučajeva, najefektivniji su se pokazali najmanje popularni trenuci – pa će recimo više ljudi lajkovati vaš post na Facebook-u ako ste ga postavili u subotu ili nedelju, nego u četvrtak ili petak, ali će isto tako biti manje retvitovan tim danima, zaključak je istraživanja.

Izvor: gdeinvestirati

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!