Da li postavljate sadržaj na zvaničnim stranicama, profilima i grupama kompanije/organizacije u periodu kada je vaša publika najprisutnija na društvenim mrežama ili to činite proizvoljno, kada imate vremena, odnosno kada smatrate da je neophodo da postavite određeni sadržaj?
Na internetu postoji obilje tekstova o tome kada je najbolje postovati sadržaj na društvenim mrežama. Svakom od njih je zajednička konstatacija da se sadržaj mora postovati u periodu kada je vaša ciljna grupa najprisutnija. Ako ažurirate sadržaj u periodu kada ljudi koji vas prate mahom nisu na netu, efektivno gubite vreme. Reakcija publike i očekivani rezultat će biti znatno slabiji ili će izostati. Naravno, pored specifikacije ciljne grupe u obzir morate uzeti i prirodu posla kompanije/organizacije koju zastupate i kvalitet sadržaja koji nudite publici. Takođe, od kvaliteta vašeg sadržaja (koliko je informativan i zabavan publici) zavisi koliko će biti šerovan.
Određivanje najoptimalnijeg vremena za postovanje na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn) i kompanijskim blogovima/blogovima organizacija je od vitalnog značaja za postizanje zadatog cilja i uspeh vašeg marketinga. Alati koji vam mogu pomoći u osmišljavanju vremenskog rasporeda postovanja na mrežama su: Hootsuite, SocialBro, Topsy, Timing+, SocialFlow…
U nastavku pogledajte koristan infografik
Autor: Snežana Subotić, PRototip