Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najbolje na bilbordima u Srbiji u 2016.

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo je sinoć na događaju u Mixer-u svoje tradicionalne godišnje nagrade. Budući da je ovo аsocijаcija čiji je osnovni zаdаtаk аfirmаcijа i unаpređenje komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke ne čudi da je najviše priznanje u OOH kategoriji, srebrno dok zlatno nije dodeljeno, ponela zanimljiva inovacija u korišćenju digitalnih LED bilborda o kojoj je Marketing mreža već pisala.

Rad „SMDOOH inovacija u kampanji #MojaSrbija TOS-a“ predstavio je primer integracije offline i digitalnog marketinga. #MojaSrbija je marketinška kampanja koja je imala za cilj predstavljanja letnje turističke ponude Srbije pre svega domaćim gostima. Sprovodila se pred i tokom letnje sezone. Zahvaljujući SMDOOH inovaciji agencije „Homepage“, koji povezuje društvene mreže i digitalne LED bilborde kompanija “Multi Vision” i “LED mreže Srbije”, sadržaji sa Twittera i Instagrama su se, nakon moderacije i automatskog brendiranja, mogli videti u realnom vremenu na bilbordima u devet gradova Srbije. Time je u kampanji integrisan UGC (users generated content) i klasični advertajzerski alat – bilbordi, da bi se kroz sinergetski efekat promovisala i podigla svest građana o Srbiji kao letnjoj destinaciji.

Specifičnost SMDOOH sistema ogleda se u činjenici da objave koje se prikazuju na digitalnim LED bilbordima nastaju kao sinergija rada agencije na osmišljavanju brendiranog okruženja u kome će objave sa društvenih mreža prikazivati na LED-ovima i kreativnosti korisnika društvenih mreža. Time UGC (users generated contet), slike i opisi, koje na društvene mreže plasiraju njihovi korisnici, posle odabira, automatskog dizajniranja i brendiranja u sistemu postaje deo kreativnih rešenja što je inovacija u odnosu na klasične kampanje. Primenom SMDOOH-a kreirano je 178 objava koje su se smenjivale na digitalnim LED bilbordima tokom trajanja #MojaSrbija kampanje.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!