Turistička organizacija Srbije (TOS) osvojila je prvu nagradu za promotivni film “Soulfood – hrana sa dušom” na festivalu “FilmAT” u Varšavi. Priznanje je dobijeno u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji “Najbolji turistički film”, po odluci međunarodnog žirija sastavljenog od poznatih stručnjaka iz oblasti filmske indutrije, marketinga i turizma.
Festival posvećen filmu, umetnosti i turizmu “FilmAt” u Varšavi nastavak je međunarodnog Turfilma, a njegov glavni cilj jeste da izabere najbolje turističke filmove i spotove nastale u svetu, koji promovišu različite destinacije. Manifestacija, takođe, podstiče učešće dokumentarnih filmova o kulturnoj baštini, umetnosti i putovanjima, a pobednici dobijaju zlatne statuete turista.
„Soulfood Serbia ” naziv je marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje.Ta akcija promoviše autentične gastronomske proizvode Srbije, posebno naglašavajući one koji imaju ili treba da dobiju oznaku zaštićenog geografskog porekla.
Izvor: Tanjug