Brendovi, ali i kreatori sadržaja, u poslednje vreme sigurno su primetili promene u TikTok algoritmu. Razlog? Početak oglašavanja.
Da li ste znali da je skoro pa svaka treća objava na ovoj platformi sada sponzorisana?
Prateći trendove koje TikTok, ali i samo tržište nameće, sve je više brendova koji se pojavljuju i oglašavaju na TikToku. Ovo umnogome smanjuje šansu za viralnost odnosno šansu da video organski dopre do što većeg broja gledalaca. I dok smo ranije potpuno bezbrižno mogli da kreiramo veliki broj videa sa ciljem da deo ili što je više moguće njih postane viralno (jer je i te kako bilo šanse za to), oglašavanje je, očekivano, promenilo pravila igre.
Ovome treba dodati i činjenicu da je, kao što znamo, pažnja ljudi sve kraća te je šansa da gledalac izađe sa platforme pre nego što naš video uopšte dođe do njega – sve veća. Pa ipak, ukoliko je tema videa dovoljno dobra da se pojavi na FYP-u velikom broju TikTok korisnika i ukoliko je tema dovoljno dobra da korisnik pogleda video do kraja ili makar što duže, organskih šansi za uspeh i dalje ima.
Imajući sve ovo u vidu, u novoj eri TikToka, koja taktika za kreiranje sadržaja je dobra taktika? Kvantitet ili kvalitet? Koliki budžeti su nam sada potrebni da bismo ostvarili uspeh na TikToku? Kada početi sa implementacijom novih strategija?
Na ova i još mnoga druga pitanja daćemo odgovor na našem masterclassu “Sve tajne TikToka koje vam nisu rekli” koji će se održati u okviru dnevnog dela programa Mark Awards, 29. novembra od 11:15h u Madlenianum Opera&Theatre.
Vidimo se!
Za Marketing mrežu tekst napisao:
Marko Anđelković, digital team lead, smartpoint adria