Milica Gajić, Marketing menadžer grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji brenda Najlepše želje „Punim srcem za novih 100“, ali i kako brendovi „biraju“ zaštitna lica i koliko je muzika moćno sredstvo u reklami.
Kako se rodila ideja za novu kampanju Punim srcem za novih 100 i koji je njen cilj?
Ljubav prema čokoladi i želja da se potrošačima pruži užitak koji je u potpunosti autentičan, oduvek su predstavljali temelj svih naših stvaranja i utkani su u svaku kockicu Najlepših želja. Kompanija Atlantic Štark ove godine proslavlja svojih prvih 100 godina, pa je naša želja da ovakav jubilej obeležimo na poseban način, i otud ideja da okosnica svega bude kampanja „Punim srcem za novih 100”. Naš cilj je da podsetimo potrošače da su uz Štarkov voljeni brend, Najlepše želje, odrasle brojne generacije, koje su uz ovu čokoladu proslavljale najvažnije životne trenutke. Želimo da podstaknemo najlepše emocije po kojima su Najlepše želje svima poznate, a to su – ljubav, strast i sreća. I na kraju, želimo da poručimo da nove uspomene tek treba da napravimo u narednih sto godina, da uz nas stasaju mnoge generacije u budućnosti i da je naša priča zapravo tek počela.
TV spot je zapravo mini mjuzikl. Koliko je muzika značajna za kampanje i koliko je teško ili lako bilo snimiti ovakav TV spot?
Muzika je emocija, pokretač i stvaralac. Ona je svuda oko nas i znali smo da je moćno sredstvo koje će spotu udahnuti energiju, ispričati priču na originalan način i izazvati najdublje emocije. Kada smo još uz sjajnu muziku umešali i igru nastao je pravi spektakl! Mjuzikl je nastao iz želje da kampanja bude zaista posebna, jer je ipak reč o obeležavanju važnog jubileja. Spot u ovoj formi, za koji je muziku radio Vasil Hadžimanov, a režirao ga Miša Terzić, energičan je i pun slatkih emocija koje nas vezuju za omiljeni brend. Snimanje je bilo zahtevno, ali ne i teško, jer je energija tokom čitavog procesa bila neverovatna, i zaista smo svi uživali u svakoj sekundi stvaranja.
Najlepše želje imaju i novog brend ambasadora. Kako brendovi „biraju“ zaštitna lica i da li brend ambasadori moraju da žive brend?
Odluka da TV spot bude u jedinstvenoj formi mjuzikla, nametnula je još jedan izazovan zadatak – da pronađemo zaštitno lice koje poseduje osobine Najlepših želja i nekoga ko će na pravi način preneti snažnu poruku našim potrošačima. Tražili smo nekog ko sve što radi, radi punim srcem, osobu koja je iskrena i budi tople emocije. Stoga je naš izbor bio poznata glumica Anđela Jovanović, koja nas u televizijskom spotu, plesom i muzikom vodi kroz emocije koje inspirišu stvaranje Najlepših želja i osmehom obasjava put u novih 100. U tom smislu, odgovor na pitanje bi bio da zaštitna lica i brend ambasadori bi definitivno trebalo da žive brend, dele njegove osobine, ciljeve, kao i da neguju iste vrednosti.
Šta nova kampanja poručuje potrošačima i šta oni mogu da očekuju od Najlepših želja u godini jubileja?
Potrošači sve više slušaju šta im brendovi poručuju, žele da imaju aktivnu ulogu u stvaranju vrednosti i da proizvodi koje kupuju oslikavaju ono što oni misle i osećaju. A mi smo pokazali da ih budno slušamo i ispunjavamo njihove želje. I upravo to im i poručujemo. Da su nam oni inspiracija da stvaramo inovacije koje su proistekle baš iz potreba i želja naših potrošača. Novom kampanjom pokazujemo da su Najlepše želje brend na kojem su odrasle brojne generacije i na svojevrstan način evocira uspomene i budi najnežnije emocije, dok s druge strane najavljujemo uzbudljivih novih 100 godina, koje će pomeriti granice i doneti jedinstvene novitete. Naši ljubitelji već u toku ove godine mogu da očekuju brojna iznenađenja, ali imajući u vidu da je slavljenička godina tek počela, ne bismo otkrivali detalje, jer želimo da zadivimo i obradujemo naše potrošače, onako kako zaslužuju.