Agencija McCann Beograd osmislila je i kreirala kampanju koja ima za cilj da jasno komunicira benefite bankarskih usluga – keš kredita i tekućih računa, a istovremeno približi imidž Raiffeisen banke „običnim“ ljudima.
„Cela kampanja se temelji na uvidu o tome kako smo navikli da na raznim šalterima dobijamo odgovor – ne može. Zbog toga smo jednostavan i efektan slogan – Može!, stavili u centar pažnje svih komunikacionih kanala“, rekla je za Marketing mrežu Milene Kvapil, Associate Creative Director agencije McCann Beograd. Prema njenim rečima, kroz dva zabavna TV spota, jednostavne i efektne vizuale, radio kampanju i nagradnu Facebook aktivaciju, kampanja je za kratko vreme postaje hit, a prodaja bankarskog prozivoda koji su se oglašavali doživela je porast od 78 odsto. „Mislimo da je ova kampanja dobar primer kako klijenti čija delatnost je po definiciji malo konzervativnija (bankarske usluge) mogu da prihvate zabavna i neočekivana kreativna rešenja“, dodala je Kvapil.
Kampanja „Može!“ agencije McCann Beograd ušla je u 25 najboljih na ovogodišnjem BalCannes-u, regionalnoj reviji kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije možete pogledajti na BalCannes Yellow Pages.
Autor: Ivana Parčetić