Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mobilne tehnologije – više vesti

Nove tehnologije poput mobilnih telefona i tablet računara povećavaju potrebu javnosti za vestima, ali ostaje nejasno da li će mediji od toga imati koristi, piše u danas objavljenoj studiji. Projekat za izuzetnost u novinarstvu, Pew Research Center, u godišnjem izveštaju o medijima iznosi ohrabrujući podatak da 27 odsto Amerikanaca navodi da vesti dobija preko smartfonova ili tablet računara. Ljudi koji na tabletima čitaju vesti više su povezani sa tradicionalim medijima, pošto čitaju duže članke i duže ostaju na sajtovima sa vestima nego oni koji koriste telefone ili desktop računare, rekao je dikretor Projekta za izuzetnost u novinarstvu Tom Rozental. On je naveo da mnogi vlasnici tablet računara imaju običaj da pred spavanje provere šta će sutradan izaći u novinama.
Broj poseta isključivo sajtovima sa vestima u 2011. godini skočio je za 17 odsto u odnosu na prethodnu godinu, što je slično povećanju i 2010. u odnosu na 2009, piše u izveštaju. „Potražnja za konvencionalnim novinarstvom opstaje i na neki nači čak i raste“, rekao je Rozental, navodeći da to mnogi nisu predvidjali. Ipak, tehnološke kompanije su bolje pripremljene od medijskih za oglašavanje na internetu. Pet takvih kompanija – Microsoft, Google, Facebook, AOL i Yahoo odnelo je 68 odsto prihoda od oglašavanja na internetu u 2011.
Medijske kompanije nisu u stanju da obezbede specifične informacije za potrošače kako to očekuju „digitalni“ oglašivači, a nisu ni dovoljno agresivne u toj oblasti, ocenio je medijski krtičar Džef Džarvis. Rozental je rekao i da postoji trend saradnje tehnoloških organizacija sa medijskim kompanijama – Yahoo je postigao dogovor da prenosi izveštaje ABC News, YouTube je pokrenuo kanale za emitovanje programa od kojih jednim rukovodi Thompson Reuters, dok je Washington Post pokrenuo sajt dostupan preko Facebooka.
U izveštaju se navodi da je sve više vesti na društvenim mrežama preko ljudi koji ih preporučuju na Facebooku ili Twitteru. Ipak, samo devet odsto odraslih kaže da redovno prati te preporuke, dok 36 odsto kaže da ide direktno na sajtove medija.

Izvor: Beta, B92

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!