U okviru konferencije Digital Day uručena su IAB MIXX priznanja za najbolje digitalne kampanje i projekte u Srbiji u 2021. godini. Tom prilikom, nagrađene su kampanje agencije McCann Beograd u kategorijama Best Cross Media Integration, Best Innovation, Best E-Commerce Campaign, Best Social Influencer Marketing, a u ruke McCann Beograd tima otišao je i Grand Prix.
Nagrađene su kampanje Superhero, rađena za klijenta Mastercard u saradnji sa agencijama Drive i Chapter 4, kao i zajednička Back to school kampanji agencija McCann Beograd i Drive, osmišljena za klijenta Delhaize Srbija.
Superhero kampanji, lansiranoj krajem prethodne godine, koju su zajedničkim snagama realizovale agencije McCann Beograd, Drive i Chapter 4, dodeljene su nagrade za Najbolju unakrsnu integraciju medija, Najbolju inovaciju, kao i Najbolju E-Commerce kampanju. U okviru ove kampanje pokrenuta je Mastercard onlajn platforma za donacije, Superhero.rs, namenjena prikupljanju sredstava za izgradnju Roditeljske kuće organizacije NURDOR, kroz kupovinu Superhero kolekcije ulične mode ili redovne donacije. Reč je o održivoj ideji, budući da je zamišljeno da projekat nastavlja da živi kroz nove kolekcije za svaku sezonu. Da je kampanja bila više nego uspešna, dokazuje i glavna nagrada večeri, Mixx Awards Grand Prix.
Kampanja Čista petica za povratak u školu, realizovana za kompaniju Delhaize Srbija, nagrađena u kategoriji Najbolji influenser marketing, sjajan je primer uspešne integracije oflajn i onlajn kanala komunikacije. Inovativan pristup standardnoj ponudi školskog programa, krunisan je angažovanjem influensera dobro poznatih deci školskog uzrasta – Anne Lazarević i Andrije Jovića, koji su promovisali limitiranu seriju garderobe sa njihovim potpisom kroz tradicionalne ali i digitalne kanale komunikacije. Takav pristup prepoznat je i nagrađen od strane IAB MIXX žirija.