Gillette predstavio je svoje novo globalno lice predstojeće međunarodne fudbalske kampanje – Lionela „Lea“ Mesija. Gillette je, takođe, postao partner Mesijeve Fondacije kako bi podržao njegovu misiju. Partnerstvo Gilletta i Mesija najavljuje kampanju ovog brenda pod nazivom „Unutrašnja snaga“, pokazujući nenadmašnu strast i mentalnu snagu koje se zahtevaju od sportista i fanova koji vode svoj tim do pobede, ponosno noseći boje svoje zemlje.
Gillette definiše „Unutrašnju snagu“ kao mentalnu snagu, nepokolebljivu odlučnost i pokretačku volju za pobedom. U znak novonastale saradnje, zajedno sa Rodžerom Federerom, Mesi prikazuje svoje sposobnosti u filmu “Trading places” (#InnerSteel). Film prikazuje Mesija i Federera po prvi put zajedno u svlačionici kako se transportuju iz realnosti u fantaziju. Svaki put doživljavaju nešto potpuno jedinstveno i suočavaju se sa izazovima za svoju “Unutrašnju snagu”.
Inspirisan svojim ambasadorima i fudbalskim timovima svetske klase, Gillette će kroz kampanju “Unutrašnja snaga” ohrabrivati fanove fudbala širom planete da pokažu i podele svoju Unutrašnju snagu i podrže boje svoje nacije, pozivajući muškarce iz celog sveta da pokažu da su i oni, kao i Gillette, napravljeni od čelika, vođeni svojim bojama.