Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mediji pod lupom u kampanji

Nevladine organizacije Biro za društvena istraživanja i Memo 98 iz Slovačke vršiće monitoring medija u predizbornom periodu u Srbiji, koji će trajati šest nedelja, a javnosti će biti predstavljena tri dvonedeljna izveštaja o izveštavanju glasila tokom kampanje, najavljeno je juče na konferenciji za novinare.
Kako je istakao izvršni direktor Biroa Pavle Dimitrijević, poslednji izveštaj će biti predstavljen nekoliko dana pre početka izborne tišine. Uzorkom je obuhvaćeno pet najčitanijih dnevnih listova, pet informativnih portala, kao i šest televizija – RTS, B92, Pink, Prva, Studio B i RTV. U okviru monitoringa biće posmatrani predsednik Srbije, Vlada i sve njene agencije i tela i političke partije koje će učestvovati na izborima. Zoran Gavrilović iz Biroa napomenuo je i da su pre zvanične izborne kampanje primećene pojačane aktivnosti stranaka i to često u suprotnosti sa Zakonom o borbi protiv korupcije, a što mediji često prate. To je ujedno, kako kaže, i jedan od razloga zbog čega će se raditi ovaj monitoirng. Inače, kao i prilikom prethodnih izbora, poštovanje pravila oglašavanja tokom kampanje, prati Republička radiodifuzna agencija.

Izvor: Danas

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!