REGION – Iz Degordiana dolazi novi-stari online alat. Iako se radi već o poznatom brendu, Mediatoolkit od sada više nije samo alat za traženje viralnih članaka za novinare nego i real time media monitoring alat.
Novi Mediatoolkitov sistem za praćenje weba u stvarnom vremenu razvija se već tri godine, a u Degordianu kažu kako su shvatili da je ovo jedini logičan način media monitoringa. „Klasični procesi i alati su postali prespori i mnoge informacije su često i dalje bile nedostupne. Uz to, Internet je postao jedini medij za mnoge oglašivače, novinare, ali i korisnike.“
Zato Mediatoolkit pretražuje web članke (na preko milion izvora), Facebook i Twitter objave u potrazi za ključnim rečima koje su bitne za korisnika. On ima potpunu slobodu biranja ključnih reči koje ga zanimaju i one zavise od brenda ili bilo čemu što ga može zanimati. Kada su članak ili objava koji spominju korisnikovu ključnu reč objavljeni, Mediatoolkit ga odmah pronalazi i obaveštava korisnika emailom. Tako korisnik zna sve što se piše o njemu zanimljivim temama i ključnim rečima u stvarnom vremenu.
Posebna pažnja je posvećena postavljanju samih ključnih reči kako bi smanjili broj nerelevantnih članaka i spama. Korisnici mogu detaljno precizirati svoje ključne reči pomoću brojnih mogućnosti.
Izvor: Zimo