Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

McCann Stockholm osvojio Kanskog srebrnog lava

SVET – Kampanja Eat A Swede (u slobodnom prevodu “Pojedi Šveđanina/ku”), koju je za Švedsku federaciju za hranu (SFF) kreirala agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila je sredbrnog lava u Health and Wellnes kategoriji. Kampanja je pokrenula debatu i otvorila diskusiju o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva.

Jedan od načina koji Švedska federacija za hranu preporučuje je “Svegan” (Go Swegan), program koji se bazira na prihvatanju zdravog načina ishrane i održivoj praksi.

Poznati švedski glumac Aleksandar Skarsgard, koga poznajemo iz filmova “Legenda o Tarzanu”, “Velike male laži”, “Godzila protiv Konga” ili seriji “Prava krv” pojavljuje se u satiričnom filmu osmišljenom sa ciljem da podigne svest o globalnom deficitu hrane, ali i da upozna javnost sa visokim standardima održive proizvodnje hrane u Švedskoj. Humano postupanje i zakonom garantovana prava životinja, najniža upotreba antbiotika, stroga pravila o korišćenju pesticida i smanjenje industrijskog otpada od hrane na samo 3 odsto, stavljaju ovu nordijsku zemlju u sam vrh država sa održivom praksom u proizvodnji hrane. Sve ovo odražava se i na usvajanje zdravih navika i zdrav život samih Šveđana, koji su među nacijama koje imaju najmanje problema sa gojaznošću ili nekim drugim nezdravim navikama.

Iako sam film na pomalo šokantan, ali duhovit način sugeriše ishranu ljudskim mesom, doduše uzagajenim u laboratoriji, poruka je jasna – (još uvek) nismo spremni da jedemo ljudsko meso, čak ni kada je ono uzgojeno u laboratoriji. Zbog toga SFF koja okuplja preko 800 proizođača prehrambenih proizvoda i različitih vrsta pića, na sajtu Eataswede.com preporučuje i druge načine koji takođe mogu doprineti održivoj proizvodnji hrane.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!