REGION – Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je zlatnu nagradu na Golden Drum festivalu koji se održava u slovenačkom gradu Portorožu. Pored ove nagrade, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija McCann Beograd, drugu godinu za redom proglašena je najboljom agencijskom mrežom u ovom delu Evrope.
„Posle proglašenja agencije McCann Beograd za najuspešniju u našem regionu ove godine, nagrada koju je McCann dobio za najbolju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj evropi potvrda je kvaliteta rada svih MCE agencija. Ponosan sam što su tom uspehu doprinele i agencije McCann Beograd i McCann Tirana osvojivši nagrade na Golden Drum festivalu. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski patner i da pored najbolje usluge, budemo agencija čije se kampanje prepoznaju po kreativnosti“, rekao je povodom ovog uspeha Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.
Kampanja „Drama u taksiju“ osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Film (TV, cinema & online) i srebrnu nagradu u kategoriji dirketnih kampanja, a ušla je i u finale u kategoriji za PR.
„Ponosni smo na uspeh kampanje Drama u taksiju. Storytelling ili pričanje priča je okosnica onog što radimo u svakodnevnom poslu i kada uspemo pričom da dotaknemo publiku i probudimo emocije, onda je uspeh kompletan“, kaže Olivera Perković, generalna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: „U današnje vreme imamo dve krajnosti: sa jedne strane budžetska ograničenja i jednu tržišnu dinamiku i neizvesnost, a sa druge strane nebrojano mnogo mogućnosti kroz kreativnu upotrebu medija i novih tehnologija. Zajedno to stvara jedno dobro vreme i podneblje za kreativnost.“
Pored nagrada za kampanju „Drama u taksiju“ agencija McCann Beograd je sa inovativnim i zabavnim outdoor oglasom Pillar Workout za lanac fitnes klubova FitCurves ušla u finale u kategoriji Outdoor, dok je agencija McCann Tirana koja takođe posluje u okviru I&F McCann Grupe, osvojila nagradu Silver Drum u kategoriji Events sa kampanjom „Poštujmo i žive“ posvećene podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju.
Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset prvi put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Na festivalu je učestvovalo 30 agencijskih mreža i 291 agencija iz 24 države koje su prijavile ukupno 1.220 radova.
Spisak svih nagrađenim na ovogodišnjem Golden Drum festivali pronađite na http://www.goldendrum.com/