Ostalo je još nekoliko dana do početka Golden Drum festivala, najprestižnijeg advertajzing festivala u centralnoj i istočnoj Evropi. Objavljene su i prve liste finalista. McCann Beograd i McCann Tirana ušle su u finale sa kampanjama Drama u taksiju (za sada je kampanja u finalu u dve kategorije Direct Campaigns i PR) i Poštujmo i žive (Events i PR).
Agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluju i agencije McCann Beograd, McCann Skopje, McCann Podgorica, McCann Tirana i McCann Sarajevo, proglašena je za najuspešniji komunikacioni sistem u 2013. godini u ovom delu Evrope, i ove godine će se na festivalu u Portorožu predstaviti sa svojim najboljim radovima.
„Osvajanje nagrade za agencijsku mrežu 2013. godine pojačalo je našu posvećenost kreativnoj proizvodnji. Nagrada je potvrdila da smo jaka mreža koja radi za fantastične brendove. Ove godine trudili smo se da ispunimo očekivanja i ponovo smo prisutni na festivalu sa odličnim kampanjama, urađenim za velike brendove iz celog našeg regiona, od Helsinkija do Turske, za klijente Vodafon, Coca Cola, Ikea, Nestle i Folksvagen, kao i mnoge druge“, izjavio je Ričard Boner Dejvis, direktor marketinške mreže McCann za centralnu i istočnu Evropu.
Nagrada „Agencijska mreža godine“ dodeljuje se agenciji sa najviše sakupljenih pobedničkih poena po prijavi. McCann za centralnu i istočnu Evropu osvojio je 2013. godine dva Grand Prix priznanja, jedan za rumunsku kampanju „Bucharest, not Budapest“ agencije McCann Bucharest, drugi za Kredex-ovu kampanju „Renovation Loan“, agencije McCann Tallinn, kao i pet zlatnih i jedanaest srebrnih nagrada.
Agencije članice I&F McCann Grupe na ovogodišnjem Golden Drum festivalu biće zastupljene sa tri kampanje. McCann Beograd predstaviće se sa dve kampanje, „Drama u taksiju“, osmišljenom i realizovanom za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu, kao i zabavnim i inovativnim outdoor oglasom za lanac fitness klubova „FitCurves“, dok će se McCann Tirana predstaviti sa kampanjom „Poštujte i žive!“, posvećenom podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju u Albaniji.
„Gotovo tradicionalno, agencija McCann Beograd učestvuje na Golden Drum festivalu sa radovima koje smatramo najkreativnijim u proteklom periodu. Ove godine, to su dve kampanje na koje smo posebno ponosni. Prva je kampanja za Jugoslovensko dramsko pozorište, sada već čuvena „Drama u taksiju” koju je na internetu do sada videlo preko osam stotina hiljada ljudi. Druga je ambijentalna outdoor kampanja za FitCurves fitness klubove, veoma interesantno poigravanje sa stubom za oglašavanje i korišćenje ovog „starinskog“ medija na inovativan način”, ističe Vladimir Ćosić, i dodaje: “Posebno smo ponosni na činjenicu da su obe ove kampanje urađene u relativno ograničenim budžetskim okvirima, uz puno inventivnosti i hrabrosti. Zbog toga smo još zadovoljniji činjenicom da su obe kampanje ostvarile izvanredne rezultate za klijente. Nadamo se da će internacionalni žiri prepoznati kreativne vrednosti ova dva rada bazirana na lokalnim istinama, te da će ove kampanje komunicirati i sa internacionalnom publikom jednako uspešno kao i sa ljudima u našoj zemlji.”
Pored prijavljenih radova u takmičarskom delu, agencijska mreža McCann će biti prisutna i kroz članove žirija i učesnike na seminarima koji se organizuju u okviru Golden Drum-a. Katalin Dobre, kreativni direktor McCann Bucharest i jedan od najmlađih i najnagrađivanijih kreativnih direktora u Evropi, biće domaćin seminara „Životna iskustva kreativaca“, na kom će govoriti o tome kako se „veliki uspesi postižu onda kada sebe ne shvatamo suviše ozbiljno“. Rodni Kolins, regionalni direktor McCann Truth Central udružiće se sa McCann zvezdom digitalnih medija Nirom Refuom, direktorom za inovacije McCann za srednju i istočnu Evropu, i održaće seminar „Istina o izobličenju vremena“ koji istražuje današnje potrošačke vremenske zone i posledice koje one ostavljaju na brendove koji se probijaju u svetu.
„Na ovogodišnjem festivalu Golden Drum, koji ostaje najbolje mesto za upoznavanje i razmenu iskustava sa kolegama, očekuju nas četiri dana sjajnog učenja i nadahnuća za sve one koji rade u kreativnoj advertajzing industriji, susrete sa vrhunskim stručnjacima u industriji, jedinstvene prilike za sklapanje prijateljstava i mešavinu kultura, a sve to pod krovom ovogodišnje glavne teme – Kreativnost, zadovoljstvo i sreća“, izjavila je Barbara Krajnc, izvršna direktorka festivala Golden Drum.