REGION – Konferencija Marketing Kingdom, međunarodni marketinški događaj u organizaciji kompanije P World, održaće se 27. i 28. marta u Zagrebu, najavili su organizatori.
„U poslednje dve godine u Zagreb smo doveli neke od najvećih svetskih marketinških stručnjaka. Naša misija da Hrvatsku učinimo središtem marketinga na ovim prostorima nastavlja se i u 2014. Sa zadovoljstvom možemo potvrditi da ćete svojim učešćem na Marketing Kingdomu imati priliku da čujete ekskluzivna izlaganja predstavnika iz svetski poznatih kompanija Mashable, Spotify, Coca Cola, Nokie, Akzo, Nobel, Airbus, Heineken i Billboard. Takođe, moći ćete pratiti i panel diskusije o najbitnijim marketinškim trendovima u regiji,“ rekao je Kosta Petrov, jedan od direktora u P Worldu.
Brian Dresher, viši potpredsednik poslovnog razvoja u kompaniji Mashable otvoriće konferenciju svojim izlaganjem o snazi partnerstva u poslu. Tokom dvodnevne konferencije moći ćete pratiti i izlaganje Anie Jakubowski iz Coca Cole na temu sadržajnog marketinga, Katie Morse iz Billboarda o integraciji alata društvenih medija u sve aspekte marketinške kampanje, te izlaganje Ricca Webba iz Nokie o kreiranju jedinstvenog iskustva kupca na društvenim medijima.
Za prijavu i više informacija posetite sajt http://www.thepworld.com/pevents/event/63/marketing-kingdom-zagreb-3
Marketing mreža je ponosni strateški partner konferencije Marketing Kingdom Zagreb.