Marko Martinović je novi direktor kompanije Frikom. Na poziciju direktora Frikoma Martinović dolazi sa pozicije regionalnog direktora prodaje u kompaniji PepsiCo – Zapadni Balkan. U svojoj karijeri radio je na različitim izvršnim pozicijama, fokusirajući se na prodajne timove.
„Frikom je sinonim za inovacije, a njegovo snažno prisustvo na tržištu Srbije jasno govori o posvećenosti tima i fantastičnim proizvodima koje kompanija nudi. Za mene lično, ova pozicija predstavlja veliki profesionalni izazov, budući da dolazim u kompaniju koja je ne samo tržišni lider, već i sinonim za kategorije koje proizvodi. Kroz timski rad, efikasnu komunikaciju i saradnju sa našim partnerima, verujem da ćemo da nastavimo trend dobrih rezultata i jačanje liderske pozicije Frikoma u industriji smrznutih prehrambenih proizvoda”– izjavio je Marko Martinović.
Po struci ekonomista, tokom svoje bogate karijere Martinović je bio na nekoliko menadžerskih pozicija u međunarodnim kompanijama, kao što su Procter & Gamble i Nelt Group, gde je radio kako na tržištu Srbije, tako i na tržištima u Adriatik regionu.
Tokom 2023. godine, izabran je za člana Upravnog odbora Američke privredne komore u Srbiji (AmCham), i zajedno sa celokupnom AmCham zajednicom radi na unapređenju poslovnog okruženja u Srbiji.