Marketing mreža i P. World, ekskluzivno predstavljaju specijal članaka sa savetima vodećih predstavnika iz marketing odseka svetskih kompanija koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu, a među kojima su Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Coca Cola Hellenic, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia.
Ove nedelje predstavljamo vam savete Krisa Stoka, upravnog direktora kompanije Four Thirds i specijaliste u oblasti transformacije prodaje. Kompanija Four Thirds je organizacija za konsalting i treninge, sa kancelarijama u Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u. U toku dvadesetogodišnje karijere Kris je radio u kompanijama Intel i IBM, u kojima je rukovodio brojnim strateškim angažmanima. Predstavnik kompanije Four Thirds poseduje MBA i Executive coaching sertifikat škole Henley Business School, kao i sertifikat NLP trenera. Kris Stok, često govori na konferencijama i seminarima na temu maksimalnog iskorišćavanja emocionalne inteligencije timova, sa ciljem kreiranja izuzetnih performansi.
Uz poruku, kreirajte i realizujte marketing iz srca, upravni direktor Four Thirds, poručuje:
1. Oblikujte se za uspeh
2. Kanališite vaše pasije
3. Uvek budite iskreni prema sebi
4. U svakom trenutku imajte uvid gde idete
5. Ujedinite vaš tim
Više informacija u vezi sa spikerima, predavanjima i događaju Marketing Kingdom saznajte na www.thepworld.com.