REGION – Ovogodišnji Golden Drum, međunarodni oglašivački festival Nove Evrope, koji od 7. do 10. oktobra u Portorožu organizuje Slovenska oglašivačka komora, ponudiće kreativcima, oglašivačima i medijima četiri dana odličnog programa i najveći pregled kreativnog oglašavanja 37 država Nove Evrope.
Glavne zvijezde programa Golden Druma, čija je tema ove godine „Kreativnost, sadržaj i sreća“, biće brazilski kreativni i umetnički direktori Roberto Vilhena, Eiji Kozaka, Denis Peralta i Pedro Rosa.
I ove godine će za mlade stručnjake biti pripremljeni različiti programski sadržaji, kao npr. susreti sa članovima žirija u okviru „portfolio speed-datinga“, radionice u saradnji s Evropskom asocijacijom oglašivačkih agencija (EACA Masterclass) i predavanja u okviru Nove Agende (New Agenda Sessions).
Golden Drum i ove godine želi biti ključno mesto za razvoj mladih talenata, kreativaca i marketingaša jer to odražava njegove ključne vrednosti: deliti znanje i razvijati talente. Osim stručnih celina, kreativnih akademija, najboljih agencijskih mreža i nezavisnih agencija, medijskih, PR, digitalnih i drugih akademija, Golden Drum će i ove godine organizovati brojne događaje i takmičenja.
Pobednici Golden Druma biće proglašeni poslednjeg dana festivala. Proglašeni će biti dobitnici tradicionalnih i posebnih nagrada Zlatni sat (Golden Watch), za kreativnog direktora najbolje kampanje i nagrade Virtuoso za najbolju ilustraciju, fotografiju i kinematografiju. Na velikom finalu dodele nagrada biće proglašeni dobitnici najcenjenijih nagrada Golden Druma: Velika nagrada za najbolji brend (Brand Grand Prix), Tartini nagrada za najbolju nezavisnu agenciju, Zlatna ruža (Golden Rose) za najbolju agenciju i Zlatna mreža (Golden Net) za najbolju agencijsku mrežu. Više informacija o članovima Žirija 21. Golden Druma pronađite na sajtu festivala.
Agencije mogu preko stranice www.goldendrum.com prijaviti svoje radove do 19. avgusta, a povoljnije cene kotizacija za lično učešće važe do 16. septembra.