Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kosa ne mora da zna za tvoj deadline: strategija lansiranja novog proizvoda

U svetu komunikacija, sve ima svoj tajming. Osim sedih. One ne čekaju pitch, brief ili kraj kvartala – jednostavno se pojave. Često prerano, naročito kod muškaraca koji rade u industriji koja doručkuje rokove, a stresa se ne odriče ni tokom godišnjeg.

I baš zbog toga, lansiranje novog šampona, Alpecin Grey Attack, bilo je strateški vođena višekanalna ofanziva – pažljivo osmišljena da istovremeno generiše vidljivost, kredibilitet i prodaju.

Zašto Alpecin Grey Attack – i zašto baš sada?

Kao kompanija kojoj je poverenje jedna od ključnih vrednosti, Salveo povezuje premium brendove sa stvarnim potrebama ljudi. Kroz stratešku komunikaciju, relevantan sadržaj i jasno pozicioniranje u pravom trenutku, olakšavamo korisnicima naših proizvoda donošenje izbora kada su naši brendovi u pitanju.

I ovoga puta smo postavili pitanje zašto je važno što lansiramo ovaj proizvod.

Alpecin Grey Attack je odgovor na one lične trenutke nesigurnosti koje muškarci često ne priznaju, ali ih svakodnevno osećaju.

Umesto da gradimo još jednu kampanju, odlučili smo da izgradimo poziciju – sa svrhom, jasnim tonom i odnosom koji traje.

Kosa govori. Brend još više.

Alpecin Grey Attack je inovativni kofeinski šampon za muškarce, koji zahvaljujući tehnologiji repigmentacije postepeno prikriva prve sede vlasi – bez farbanja, bez suvišnih koraka, bez izgovora.

Komunikacijski pravac oslonjen je na istinu koju muškarci prepoznaju, ali retko verbalizuju: nije im svejedno kada se pojave prve sede.

Lansiranje proizvoda koji ne traži pažnju – već je zaslužuje

Alpecin Grey Attack kampanja je pažljivo oblikovana kao snažna 360° komunikacijska platforma, koja povezuje brend sa potrošačem u svakom relevantnom trenutku – od TV ekrana do prodajnog mesta, od feeda do konsultacije sa farmaceutom.

TV i digital su radili sinhronizovano, uz snažnu retail podršku i edukativne tačke unutar farmaceutskih kanala.

Prodajni KPI planiran za šest meseci ostvaren je već u prve dve nedelje kampanje, što jasno govori o spremnosti tržišta na ovakav proizvod i komunikaciji koja je bila u skladu sa očekivanjima ciljne grupe.

Svaki kontakt sa brendom bio je pažljivo planiran sa jasnim ciljem da se Alpecin Grey Attack pozicionira kao rešenje koje donosi postepenu, vidljivu promenu.

Ne obećava mladost. Donosi samopouzdanje.

U svetu u kojem se brendovi često nadmeću „ko je glasniji”, Alpecin je taj koji je jasan. Grey Attack komunicira direktno, bez mistifikacije, bez obećanja večne mladosti, ali sa ponudom koja ima i funkcionalnu i emotivnu vrednost: seda kosa postepeno postaje tamnija.

Za kupce, to je konkretan benefit.

Jer na kraju dana, neki rokovi mogu da kasne – ali tvoja kosa ne mora da ih nosi.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Tijana Tadić, Junior Brand Manager, Salveo Serbia

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!