Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kompanije koje će nestati u 2014. godini

Svake godine sajt „24/7 Volstrit“ objavi spisak kompanija čija imena bi mogla postati istorija do kraja naredne godine na tržištu.
Spisak za narednu godinu izgleda ovako:

1. Peni
– Prognoze za nestajanje ove marke garderobe su izvesnije posle velikih gubitaka koje je kompanija pretrpela u poslednjih nekoliko godina zbog prevelike konkurencije na tržištu. Naime, za poslednji kvartal zaključno sa novembrom ove godine, prodaja je opala za 4,8 odsto, bruto marže pao na 29, 5 odsto, a kompanija je prijavila neto gubitak od 489 miliona dolara. Akcije ove kompanije pale su za više od 50 odsto na godišnjem nivou.

2. Olimpus
– Pored lidera na tržištu kao što su Canon, Nikon i Sony, niko više ne želi da bude u industriji digitalnih kamera i aparata. Nije tajna da kompanija Olimpus koja ima samo sedam odsto tržišnog udela, nije uspela da generiše prognoze profita prethodne tri godine. Stvarna prodaja je manja za čak dve trećine prognoze. Olimpus očekuje pad prodaje sa 5,1 na 2,7 miliona jedinica širom sveta. Glavni razlog za pad prodaje jeste pojavljivanje smart telefona sa čipovima i sočivima koji prikazuju slike visokog kvaliteta – kao alternativu digitalnim foto-aparatima.

3. Marta Stjuart living magazin
– Do kraja 2012.godine, izdavački deo ove kompanije beleži gubitak prihoda sa 179,1 na 122,5 miliona dolara. U prošloj godini zabeležili su gubitak od 62 miliona dolara a u trećem kvartalu ove godine 27,6 miliona dolara. Glavni problem kod vodećeg časopisa ove kompanije jeste strmoglav pad na reklamnim stranicama.

4. Living soušel
– Najavljeno je da će ovaj sajt grupne kupovine biti prodat nekoj većoj kompaniji ili likvidiran deo po deo do proleća 2014. godine. Zbog velike konkurencije sličnih sajtova kao što su “Groupon” i “eBay” koje imaju veliku bazu klijenata i značajne količine podataka o svojim korisnicima, Living Social nema veliče šanse da opstane.

5. Micubiši motors
– Iako nikada nije imao prisutnost u SAD ovaj japanski proizvođač automobila je imao nešto uspeha sa modelima Lancer i Eclipse. Međutim, Mitsubishi će uskoro izaći sa američkog tržišta baš kao što je i njegov japanski konkurent, američki Suzuki Motor Corp. prošle godine. Njegova prodaja je značajno opala na manje od 60 hiljada jedinica u SAD, od 80 hiljada prodatih jedinica u 2011. godini. U 2013. beleži se pad od 0,7 odsto, odnosno nešto manje od 50 hiljada jedinica.Neke od slabosti ove kompanije su slaba postava novih modela i niska pouzdanost vozila.

Izvor: B92

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!