Kompanija Štark, ove godine, zlatni je sponzor 9. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2023, koji će biti održan 4. i 5. aprila u Beogradu, pod sloganom „It’s all about the CHANGEMAKERS“.
„U okviru Atlantic Grupe, mi se hrabro menjamo i napredujemo zahvaljujući energiji i ambiciji svojih zaposlenih. Štarkovi brendovi bude jake emocije i potrošači često žele da ih sačuvaju u izdanju koje ih vezuje za detinjstvo. Poštujemo te emocije, ali rastemo prilagođavajući se novim generacijama i novim potrebama. „Nema greške“ moto je Štarkovog tima, a podržavajući ovogodišnji IZAZOV, želimo da podelimo svoja dobra iskustva i povežemo se sa onima koji vole promene“, rekla je Nataša Šarčević, direktorka marketinga i inovacija SBU Snacks, Atlantic Grupa i dodaje: „Changemakeri su oni kojima je imperativ biti prvi i drugačiji, a ne biti savršen. Oni prvi sagledavaju nadolazeće promene i prilagođavaju svoju ponudu i aktivnosti bez čekanja da drugi to učine i bez straha da će možda i pogrešiti.“
„Ljudi su najveća snaga i nešto najvrednije što naša struka ima. Zato ih želimo motivisati, podsticati, promovisati i obezbediti im prostor za njihov kreativni, profesionalni i lični razvoj. Smatramo da svaki pojedinac koji radi u advertising industriji ima „moć“ da menja stvari na bolje kroz svoj rad i svoje kampanje, ali isto tako, i obavezu i odgovornost, da da doprinos razvoju struke i tržišta. Stanje na tržištu marketinških komunikacija tiče se svih nas – pojedinaca, a udruživanjem i umrežavanjem možemo da pokrenemo stvari na bolje. Zato se zahvaljujemo kompaniji Štark što je prepoznala potencijale i značaj foruma IZAZOV, ali i što, godinama, aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u našoj zemlji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.
IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.
Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.
Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 9. regionalnom forumu komunikacionih lidera.
Zvaničan haštag foruma: #izazov2023