today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kliping je naš pouzdan vodič kroz kompleksni medijski sistem

Evropska unija pomno prati sve zemlje koje su na putu za članstvo, i veoma je zainteresovana za sva dešavanja u njima. Stoga i medijskoj sceni u Srbiji i sadržaju koji se plasira posvećuje dužnu pažnju, u različtom stepenu tokom 40 godina, koliko je kancelarija Evropske delegacije otvorena u Beogradu. Evropska unija ubedljivo je najveći donator, trgovinski partner i investitor u Srbiji.

Poseban interes su medijske objave o ovoj instituciji, njenim politikama i drugim institucijama EU, kao i imidž koji one stvaraju. Poslednjih godina se tu radi o desetinama hiljada medijskih objava u srpskim medijima koje se analiziraju na mesečnom i godišnjem nivou. No, za aktivnosti koje nisu redovna odnosno podrazumevana dešavanja, javlja se potreba i za vanrednim izveštajima. To su, na primer, formalna poseta EU zvaničnika Srbiji, posredništvo EU u pregovorima Beograda i Prištine, ili najskorija situacija sa COVID-19 virusom i saradnjom EU sa Srbijom i zemljama regiona tokom izbijanja pandemije.

Količina podataka se ne smanjuje u tim slučajevima, iako se možda rokovi skraćuju, no to nikada nije predstavljalo problem za uigran i profesionalan tim. Upravo takav tim Evropska delegacija ima u Kliping agenciji, odnosno u njihovom timu analitičara i prevodilaca. Bilo da su redovni izveštaji o opštim dešavanjima, ili vanredni izveštaji o nekoj centralizovanoj temi, suštinski svi moraju biti “uporedivi”, što znači da su svedeni na neke zajedničke pokazatelje medijske prisutnosti. Uz pomoć specijalno razvijenih alata za pretragu medija i posebnom metodom za kvantitativnu i kvalitativnu analizu, ne samo da se dobijaju izveštaji o konkretnim temama i istaknutim ličnostima, već i osnovne kvalitativne dimenzije pojedinačnih izveštaja. Takve analize olakšavaju sagledavanje i tumačenje stvarnih dešavanja u Srbiji, u srpskom društvu, svim članovima Evropske delegacije, ali i zvaničnicima EU.

Posedovati jasnu sliku, i maksimalno moguće dočaran sentiment javnosti o aktivnostima EU od velikog je značaja za pravilno postavljanje operativnih planova. Time se Kliping agencija dokazala kao pouzdan partner nakon višegodišnje saradnje i pravi vodič kroz kompleksni medijski sistem kakav je prisutan u Srbiji.

“Zbog prirode posla i dinamike aktivnosti koje organizujemo, često tražimo specijalne medijske analize koje neretko šaljemo i u Brisel. Za te analize Kliping agencija uvek je imala razumevanja kako za kratke rokove tako i za ad-hoc zahteve. Ovo nikada nije uticalo na kvalitet krajnjeg proizvoda – analize, koja je uvek precizna i daje nam smernice za dalju komunikaciju i aktivnosti koje planiramo. U ovakvim situacijama veoma je bitno imati partnera na kojeg možeš uvek da računaš“, kaže Goran Stupar, Media Relations and Information Officer u EU info centru.

Autor teksta: Goran Stupar

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,40 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!