Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG), na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“, proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini, saopštila je ova kompanija.
BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand Advocacy Index – BAI), postigla rezultat na osnovu plasmana među tri najbolje u pojedinoj kategoriji i zemlji. Ovaj indeks je veoma povezan sa rastom i pomaže kod prepoznavanja konkretnih akcija koje mogu poboljšati zagovaranje.
Michael Sprague, izvršni podpredsednik zadužen za marketing i komunikacije u Kia Motors America, objavu rezultata je komentarisao sledećim rečima: “Baš kao merenje medija ili marketinško iskustvo i preporuka „od usta do usta“ je moćan marketinški komunikacijski kanal i jedan od najboljih načina da naša vozila dođu do novih stranaka, a osveštenost o brendu Kia nastavlja rasti.”