Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Keks Domaćica izazvala lavinu negativnih komentara na mrežama, a oglasila se i kompanija Kraš

Popularni Krašov keks Domaćica ima novu ambalažu, koja je izazvala burne reakcije na društvenim mrežama. Naime, na novom izdanju kutije keksa stoji njegov naziv, uz dodatak raznih zanimanja. Pa tako postoji „Domaćica i menadžerka“, „Domaćica i pravnica, „Domaćica i programerka“, „Domaćica i umetnica“, zatim „Domaćica i medicinska sestra“.

Mnogima se ovo dodavanje zanimanja uz naziv Domaćica nije svidelo. Na Twitter-u smatraju da je ovo pokušaj političke korektnosti, koji nije dobro prošao.

„Cilj naše nove kampanje Domaćica je da podignemo svest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, najpre kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju. Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsetili na to da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo da podstaknemo sve članove društva da preuzmu svoj deo obveza i odgovornosti u kući kako bi raspodela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna“, odgovorili su za Intex.hr iz kompanije Kraš.

Juče je usledio i javni post i objašnjenje na društvenim mrežama:

Dodali su da su sa agencijom Ipsos sproveli istraživanje, u kojem većina ispitanika, 70 odsto odraslih žena i 51 odsto odraslih muškaraca, kao i 73 odsto tinejdžerki i 72 odsto tinejdžera, tvrdi da žene obavljaju veći deo poslova u domaćinstvu.

„U sledećoj fazi kampanje ćemo na društvenim mrežama kroz izazove podsticati građane da preuzmu obavljanje poslova u kući na sebe i dokumentuju konkretne aktivnosti kojima učestvuju u ravnopravnoj podeli poslova u domaćinstvu. Deo kampanje biće i edukacija mladih generacija o vlastitoj odgovornosti prema kućnim obvezama i važnosti pravedne podele poslova u kući među svim članovima kako bismo ih podstakli da od detinjstva stvaraju ispravne navike i usvoje ih za budućnost“, navode u kompaniji.

Takođe, potvrđuju da u dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokreću inicijativu za promenu dela definicije domaćice u pojedinim rečnicima i osavremenjivanje tog pojma koju će moći da podrže i građani putem posebne platforme koja će uskoro biti aktivna.

„Verujemo da će javnost prepoznati pravu nameru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osvešćavanje i promociju te društveno važne teme. Više detalja o celokupnoj kampanji biće dostupno na stranici kras.hr/hr/ijasamdomacica tokom ove nedelje sa zvaničnim početkom kampanje“, kažu u kompaniji Kraš.

Izvor: Index.hr

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!