Koliko ste puta čuli floskulu content is THE king? U masi informacija kojima nas brendovi zasipaju na ovaj ili onaj način, važno je istaći se. Biti drugačiji u moru istih ili sličnih. Ali kako?
Prilično težak zadatak imaju pred sobom i agencije i klijenti. Ipak, važno je igrati se, pažljivo osluškujući potrebe publike.
Testirati! Ono što je danas radilo, ne znači da će i sutra. U burnom svetu marketinga, a posebno u digitalnom ambijentu, sve se menja neverovatnom brzinom. Budite hrabri da probate, nikada ne znate kada će nešto da upali.
Svim ovim se vodimo kada osmišljavamo nastup na društvenim mrežama našeg dugogodišnjeg klijenta, odnosno brenda Nikšićko Pivo. U cilju negovanja postojećih, ali i prikupljanja novih fanova, kreirali smo dva serijala – „Nikšićko mudrosti“ i „Idu dva Nikšićka“, pokušavajući da kroz duhovit, „narodski“ content zabavimo publiku. I za sada nam dobro ide. To je ono što nas čini različitim od konkurencije, to je sadržaj na koji naša publika najbolje reaguje. Tim postovima podstičemo najbolji engagement i jačamo vezu s ljubiteljima omiljenog crnogorskog piva.
Akteri serijala „Idu dva Nikšićka“ kratkim dijalozima prenose situacije iz svakodnevnog života. Pa tako jedna flaša drugu pita: „Đe žuriš?“, a ova odgovara: „U čašu!“.
„Nikšićko mudrosti“ predstavljaju narodne umotvorine u kojima menjamo određene delove ili ostavljamo prostora fanovima da sami to učine. Tradicija nam je nepresušan izvor inspiracije, što je u bliskoj vezi s brendom koji je nastao daleke 1896. godine.
Ponekad su jednostavne i kratke forme ono što najbolje prolazi. Bez igre velikih reči, prostim jezikom komunicirajte sa fanovima, jer maglu više niko ne kupuje.
O tome koliko je naša profesija nepredvidiva ide u prilog i to da u trenutku dok pišem ovaj tekst, Instagram izbacuje 2 nove opcije. U jednoj izjednačava hashtag-ove sa prijateljima, pa ih tako sada možemo i pratiti. A u drugoj ubacuje „recommended for you“ postove u feed, na osnovu toga šta ljudi koje mi pratimo lajkuju. Ko veli, možda se i nama svidi.
Za kraj, vraćam se na početak gde sam rekla da je potrebno testirati, ne plašiti se grešaka. Ako mogu giganti kao što su Facebook i Instagram da testiraju nove opcije iz meseca u mesec, ne plašeći da će izgubiti korisnike, možemo i mi. Ili, kako je moj kolega Raša nedavno na jednom pitch-u rekao: „Bolje zabavno pogrešiti, nego dosadno biti u pravu!“.
Autor teksta: Teodora Frančišković, Social Media Manager, Luna TBWA