REGION – Agencija McCann Tirana započela je 2013. godine saradnju sa kompanijom Carrefour, jednom od najvećih svetskih trgovinskih lanaca koji je od prošle godine prisutan na tržištu Albanije. Cilj je da se ova kompanija pozicionira kao vodeći maloprodajni lanac na albanskom tržištu kroz odgovarajući strateški pristup, plan komunikacije i njegovu realizaciju kroz ATL, BTL i digital.
Kreativni tim agencije McCann Tirana dobio je zadatak da predstavi promene na tržištu maloprodajnih usluga koje su nastupile kupovinom trgovinskog lanca Euromax od strane kompanije Carrefour. Osmišljen je originalni poziv kupcima „Carrefour. Baš kao što treba da bude“ sa ciljem da kupci u Albaniji steknu naviku kupovine u maloprodajnim objektima Carrefour i da to bude omiljeni snabdevač prosečnog potrošača. Da bi se to postiglo, neophodno je da svi segmetni kupovine budu baš kao što bi trebalo da budu: cene da budu niske i prisupačne, ponuda proizvoda atraktivna i kvalitetna, prodavnice da budu dobro snabdevena, a prodavci ljubazani sa pozitivnim pristupom punim poštovanja prema kupcu.
Pored televizijskih reklama, kampanja je realizovana i kroz štampu, OOH kampanju – CTL, bilborde, oglasne prostore na autobuskim stanicama, kao i u svim Carrefour prodavnicama. Posebna pažnja posvećena je tome kako kupci doživljavaju novi brend. Potrošači su pozvani putem društvenih mreža i radija da učestvuju u otvaranju Carrefour prodavnice u centru Tirane koja je imala velikog odjeka u javnosti sa prisustvom javnih ličnosti, brojnim poklonima za posetioce i jedinstvenom porukom „Carreforu cena je uvek u pravu“.