Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.
Kampanje koje će biti predstavljene na festivalu KAKTUS 2021 su:
- Escape Room (Agencija 101 Slovenija i UNICEF Slovenija)
- Tko pije, taj plaća (Bruketa&Žinić&Grey i Hrvatski zavod za javno zdravstvo)
- Nesalomivi (Hemofarm fondacija i New Moment New Ideas Company)
- Veliki hrvatski naivci (Señor Hrvatska)
- Svet kakav želiš (A1 Srbija i Propulsion)
- Siguran dom (IKEA Srbija, BBDO Zagreb i Ovation BBDO)
Medijska i digitalna pismenost smatraju ključnim veštinama XXI veka, zato ove godine i KAKTUS festival želi da uključi ovu temu u svoj program i ukaže na važnost ove oblasti.
Na konkurs je bilo prijavljeno ukupno 13 projekata, a spisak prijavljenih kampanja sa prosečnim ocenama članova žirija dostupan je OVDE.
Više informacija dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/