Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Princip jednostavnosti i jasnoće

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, McCann Beograd rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Da li, po Vašem mišljenju, nedostaje mladih talenata u kreativnoj industriji u Srbiji i zašto?
Sjajno pitanje i važna poruka – napraviti mesta za razvoj. Ja mislim da Srbija ima izvanredne mlade ljude u kreativnim industrijama… Pitanje je samo šta kao sredina, kao industrija, ali i kao društvo činimo za njihov razvoj. Naše tržište nije veliko, a frustracija zbog ograničenih mogućnosti starijim generacijama je predstavljala izvor inspiracije. Nisam sigurna da je danas tako. Očekivanja su ogromna, a mladi talenti očekuju uprvo sve suprotno – podršku i vetar u leđa, a za mogućnosti se rado i sami snalaze.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kod mene su stvari jednostavne. Volim kada mi je sve jasno: problem, rešenje, rezultat. Dakle princip jasnoće i jednostavnosti u pristupu. A nadam se što većem broju ideja koje su napravile razliku – promenu: u poslovanju, u životu ljudi, u društvu! To je ono što smatram izuzetnom kreativnošću i ono što zaslužuje da bude nagrađeno.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!