Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2018: Verujem u ideje i verujem da bez nje ostaje samo forma!

spot_img

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Bojan Brukner, Creative Director agencije Leo Burnett Beograd rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Mislim da nema čoveka u ovom poslu ko se nije „opekao“ dok je svoju ideju sprovodio u delo, ili gledao kako to drugi čine. Ipak, ne bih rekao da ideja nije ništa bez egzekucije, ali sigurno nije ono što treba da bude. Egzekucija ideje je opet nešto što zavisi od mnogo ljudi, dok ideja može nastati u tvojoj glavi, ili kao delo vas tek nekoliko. I tad je savršena. I mnogo je teško da taj oblik zadrži dok prelazi iz ruke u ruku. Zato je vrlo važno pažljivo birati svoje saradnike i ono što je još teže: ne praviti kompromise. A opet, gledao sam i kako prosečne ideje postaju bolje kroz dobru egzekuciju. Izgleda mi da je dobra egzekucija u tom smislu važnija od same ideje. I ređa, kad smo već toga (barem na našem tržištu). Ipak, ja verujem u ideje i verujem da bez nje ostaje samo forma, a ja uvek tražim i sadržaj.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćeš obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Najviše pažnje ću obratiti na dve stvari koje su ujedno i slogan festivala: ideju i egzekuciju. Dobro je da prezentacija bude kratka i zanimljiva. I bez „šarenih laži“. Mislim da su svi ljudi u žiriju dovoljno dugo u poslu da umeju da prepoznaju kad neko „preprodaje“ kampanju i njene uspehe. Mene to lično ume da odbije i od, inače, dobrih projekata.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!