Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

COVID-19 ADS: Kako su domaći brendovi odgovorili na krizu?

Godinu 2020. obeležila je pandemija virusa COVID-19. Na koji način su se snašli domaći, regionalni i globalni brendovi? Da li su na pravi način odgovorili na krizu? Na koji način su prilagodili komunikaciju sa potrošačima trenutnoj situaciji i koliko su kampanje bile uspešne?

U narednim danima, u okviru serijala COVID-19 ADS, objavljivaćemo kampanje brendova koji su bili hrabri u 2020. godini, ali i prepoznali značaj kreativnosti i komunikacije sa potrošačima u ovako izazovnoj godini za sve nas.

Apatinska pivara

Lidl Srbija

Bambi

Mercator-S

Beogradska filharmonija

*nastavak sutra..

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!