Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako se prave legende?

U svetu gde se trendovi menjaju neverovatnom brzinom, neke stvari ostaju zapisane u Kući slavnih. Frikom i Ledo, dva omiljena brenda sladoleda u čitavom regionu i među svim generacijama, uz podršku McCann Beograd, pokrenuli su kampanju kako bi ponovo oživeli svoje vanvremenske klasike.  Kampanja je istovremeno krenula u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.

Slavi se novo, ali se vraća i kultno

Nekada su bile potrebne godine da bi nešto postalo popularno, a danas za samo nekoliko dana, zahvaljujući društvenim mrežama, može da postane “viralno”. Društvene mreže podstiču okruženje u kojem se trendovi šire poput požara. I ko bi onda rekao da se  milenijalci, najnaprednija, najobrazovanija i najbrža generacija, sve više okreću prošlosti. Oni zapravo usred užurbanog profesionalnog i ličnog rasta, traže postojanost, poznatost i emocionalnu sigurnost. Nostalgičnost više nije samo retro, ona je osećaj sigurnosti u nečemu proverenom i voljenom. I tako, dok digitalno doba slavi novo, istovremeno vraća i kultno. Ledo i Frikom su u srcu ovog preporoda, nudeći poznatu utehu legendarnih ukusa koji su odoleli vremenu.

Šta legendu čini legendom?

Ukratko, legenda traje godinama i otporna je na trendove jer je autentična. Ona ima svoju priču koja se bazira na bogatom nasleđu. Legendarni sladoledi Frikom i Ledo nisu samo poslastice; oni su vanvremenska iskustva. Dok se svet menja, njihovi klasični ukusi nastavljaju da pružaju radost i osećaj kontinuiteta.

Kako brendirati legende?

U svetu beskonačnih izbora, ponekad jednostavno želimo nešto poznato, nešto što se ne menja svakim skrolovanjem. Pošlo se od toga da u eri brzih promena, Ledo i Frikom legende ostaju dosledne, pružajući osećaj sigurnosti i pouzdanosti. One su ukusi kojima se vraćamo kada život postane previše užurban, kada smo preplavljeni različitim emocijama usled okeana informacija, jer nas podsećaju na jednostavne, nezaboravne trenutke i predstavljaju našu mirnu luku. Otuda i ključna poruka: Samo prati legende.

Legende svuda – na ekranima, ulicama i mrežama

Budući da su legendarni sladoledi omiljeni svim generacijama, bilo je ključno da kampanja dopre do što šire publike. Uz TV reklamu i upečatljivo outdoor oglašavanje, poseban fokus stavljen je na društvene mreže – jer svaka platforma ima svoj jedinstveni način pripovedanja i svoju vernu publiku. Zato je poruka kampanje pažljivo prilagođena specifičnostima svake mreže, ali njena suština ostaje ista: ono što traje – zaista vredi.

Jeste li spremni za povratak legendi?

Pridružite nam se u proslavi povratka legendarnih ukusa. Jer, dok se trendovi menjaju, legende traju.

Ledo/ Frikom

Miodrag Marinković, Brand Development Director Ice Cream Adriatics

Velibor Mudrić, Senior Regional Brand Manager

Emina Kadić, Product Manager

Dušan Radovanović, Brand Manager

Andrea Previšić, Brand Manager

McCann

Aleksandar Milojević, Strategic Director

Dubravka Petrović, Associate Creative Director

Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director

Milica Zeljković, Senior Designer

Filip Tajsić, Social Media Manager

Iva Milošević, Account Manager

Jovana Stojanović, Group Account Director

Nebojša Ereš, AV producer

Frikom

Ledo

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!