Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako odabrati agenciju za odnose s javnošću?

REGION – Povodom ukidanja zabrane angažovanja agencija za odnose s javnošću za tela državne uprave i kompanije u pretežnom vlasništvu države, HURA preporučuje korišćenje „Smernica za uspešnu sproveđenje konkursa (pitcheva)“.

Konkursi su put prema efikasnijim komunikacijskim rešenjima, harmoničnijim ili konstruktivnijim radnim odnosima, a ponekad su i finansijski isplativiji. U slučajevima kada javna nabavka nije obavezna preporučuju korišćenje smernica HURA-e za sprovođenje konkursa i odabir agencije koje se oslanjaju na međunarodnu praksu koja je usuglašena među kompanijama u sklopu Svetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i agencijama u sklopu Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Smernice za uspešno sprovođenje konkursa razvijene su radi poboljšanja ovog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge klijentima i svim tržišnim komunikatorima.

Kad je reč o odabiru agencija za odnose s javnošću putem javne nabavke, za tela državne uprave i kompanije u pretežno državnom vlasništvu, Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) kao vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj zalaže se za jasno postavljanje kriterijuma i načina vrednovanja pristiglih ponuda kako bi čitav proces javne nabave bio transparentan za dobrobit struke odnosa s javnošću, ali i naručioca i širu javnost.

Smernice možete preuzeti na linku: http://hura.hr/dobra-praksa/preporuke-za-provedbu-natjecaja/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!