Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako najbolje pripremiti prijave za nagrade KAKTUS?

Povodom konkursa za dodelu regionalnih nagrada KAKTUS 2024 by MPC Properties, pitali smo članove single-channel žirija – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Evo šta su nam odgovorili…

„Predstavite svoje kampanje kroz prizmu merljivih rezultata. Fokusirajte se na jasne ciljeve, inovativne pristupe i dokazanu efikasnost rešenja. Dozvolite da o vašoj kreativnosti govore brojke, i tako pokažite njenu primenjivost i stvarnu vrednost.“ Branka Letica, Executive Division Director for Marketing and Communications, NLB Komercijalna banka

„Stvorite narativ. Budite sigurni da vaša prijava jasno vodi žiri kroz segmente i da ostavlja utisak doslednosti i promišljenosti. Prilikom ocenjivanja, najviše ću ceniti smelost u idejama i hrabrost da se izađe iz okvira standardnog, ali uz jasnu strategiju koja je vodila do opipljivih rezultata.“ Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties

„Pripremite prijavu kao da je predstavljate nekome ko ne zna ništa o radu koji predstavljate. Pokušajte da vaša prijava bude jasna i lako razumljiva, objasnite cilj, svrhu, ideju i relevantnost iste, kao i rezultate egzekucije, odnosno postignuća. Ne držite se isključivo brojeva, ispričajte nam priču tako da prijava dobije pun kontekst, a ako uz sve to uspete da izazovete emociju, na dobrom ste putu da budete zapamćeni.“ Daliborka Rosić, Marketing Director, Dr. Oetker

„Pokazati i dokazati relevantnost insajta, jer je onda jasnija snaga i lepota ideje. Samu ideju objasniti već u prvih 30s videa. Žiri gleda veliki broj kejseve i važno je da što pre shvate suštinu iz videa. Jasno i glasno iskomunicirati rezultate.“ Jovana Bradaš, Associate Creative Director, McCann Beograd

„Ideje koje izazovu onaj kako-se-ja-toga-nisam-setila osećaj biće moji najveći favoriti!“ Vanja Samardžija, Associate Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade

Konkurs je otvoren do 11. oktobra do ponoći. 

Više informacija pronađite na Kaktus 2024

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!