Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati viralnu kampanju?

Dobro došli u treću deceniju 21. veka u vreme kada je sve brzo, vreme trendova koji se pojave i nestanu za dan, influensera, viralnih klipova i kampanja, jer danas sve jednostavno mora biti viralno. Međutim, šta znači viralno? Prema definiciji viralnost je pojava kada se sadržaj ili neka informacija brzo širi od jednog internet korisnika do drugog i na taj način stiče veliku popularnost. Zvuči sjajno i baš kao nešto što je potrebno za naš brend JUMBO, ali smo se zapitali, kako kikiriki da postane viralan?! E baš tu, od tog pitanja počinje naša priča.

Ideja je bila jasna, potrebno nam je rešenje koje će izazvati dovoljno veliku pažnju javnosti i pozicionirati JUMBO kao kul brend prijemčiv svim generacijama, bukvalno! Naš tim je zajedno sa agencijama NEW STARTEGY i WHY NOT, krenuo da razmišlja na koji način to da uradi.

Ubrzo je usledilo rešenje u vidu nove komunikacione platforme simboličnog naziva „JUMBO UVEK IMA REŠENJE“, ali pre toga bilo nam je potrebno još nešto u čemu će se svako pronaći, neki insight koji je poznat svima, a ne samo nama koji „radimo za kikiriki…“ To je to, rad za kikiriki je nešto sa čim će se ljudi identifikovati. Zamislite bilborde na kojima bi pisalo: „POTREBNA OSOBA KOJA ĆE DA RADI ZA KIKIRIKI. BUKVALNO.“

U početku je zvučalo previše hrabro, ali ako hoćemo da budemo viralni i dopremo do svakog pojedinca, hrabrost, a i ludost, obavezni su. Uz pomoć samo par bilborda i konkursa koji se preneo na digital postigli smo željeni efekat, a rezultat toga je rast JUMBO-a kao brenda i ovaj tekst. Zvuči jednostavno, ali to je samo zato što sam ovde preskočila da navedem, a i opišem sate i sate razmišljanja, predanog rada i izbora načina i kanala komunikacije, kako bismo došli do cilja.

Vratila bih se još jednom na element hrabrosti, jer ukoliko pogledamo viralne kampanje u regionu i inostranstvu, od kojih svaka deluje drugačije, sve imaju jedan zajednički element, a to je upravo hrabrost. Danas je hrabrost nešto što nam svima fali, kako u marketingu, tako i u svakodnevnom životu i znam da će zvučati otrcano, ali uspeh se zaista nalazi van granice komfora i da bi se ostvario, jednostavno moramo rizikovati i komunicirati iskreno. Dokaz ove tvrdnje nije samo Jumbo, već i brojne kampanje širom sveta, kako kroz istoriju, tako i danas.

Zato, ako hoćete da kreirate viralnu kampanju budite hrabri i razmišljajte „izvan kutije“. Na taj način ćete sigurno doći do nekovnencionalnog rešenja, ali to samo po sebi nije dovoljno. Organizujte tim, kreirajte strategiju i verujte jedni drugima, jer je poverenje ključno za uspeh. Kada se svi ovi elementi poslože, zajedno sa timom još jednom pažljivo sagledajte potrebe vaše ciljne grupe i još pažljivije odaberite način na koji ćete plasirati kampanju. Dakle, prosto kao kikiriki.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun and Fit Company

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!