Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati viralnu kampanju?

Dobro došli u treću deceniju 21. veka u vreme kada je sve brzo, vreme trendova koji se pojave i nestanu za dan, influensera, viralnih klipova i kampanja, jer danas sve jednostavno mora biti viralno. Međutim, šta znači viralno? Prema definiciji viralnost je pojava kada se sadržaj ili neka informacija brzo širi od jednog internet korisnika do drugog i na taj način stiče veliku popularnost. Zvuči sjajno i baš kao nešto što je potrebno za naš brend JUMBO, ali smo se zapitali, kako kikiriki da postane viralan?! E baš tu, od tog pitanja počinje naša priča.

Ideja je bila jasna, potrebno nam je rešenje koje će izazvati dovoljno veliku pažnju javnosti i pozicionirati JUMBO kao kul brend prijemčiv svim generacijama, bukvalno! Naš tim je zajedno sa agencijama NEW STARTEGY i WHY NOT, krenuo da razmišlja na koji način to da uradi.

Ubrzo je usledilo rešenje u vidu nove komunikacione platforme simboličnog naziva „JUMBO UVEK IMA REŠENJE“, ali pre toga bilo nam je potrebno još nešto u čemu će se svako pronaći, neki insight koji je poznat svima, a ne samo nama koji „radimo za kikiriki…“ To je to, rad za kikiriki je nešto sa čim će se ljudi identifikovati. Zamislite bilborde na kojima bi pisalo: „POTREBNA OSOBA KOJA ĆE DA RADI ZA KIKIRIKI. BUKVALNO.“

U početku je zvučalo previše hrabro, ali ako hoćemo da budemo viralni i dopremo do svakog pojedinca, hrabrost, a i ludost, obavezni su. Uz pomoć samo par bilborda i konkursa koji se preneo na digital postigli smo željeni efekat, a rezultat toga je rast JUMBO-a kao brenda i ovaj tekst. Zvuči jednostavno, ali to je samo zato što sam ovde preskočila da navedem, a i opišem sate i sate razmišljanja, predanog rada i izbora načina i kanala komunikacije, kako bismo došli do cilja.

Vratila bih se još jednom na element hrabrosti, jer ukoliko pogledamo viralne kampanje u regionu i inostranstvu, od kojih svaka deluje drugačije, sve imaju jedan zajednički element, a to je upravo hrabrost. Danas je hrabrost nešto što nam svima fali, kako u marketingu, tako i u svakodnevnom životu i znam da će zvučati otrcano, ali uspeh se zaista nalazi van granice komfora i da bi se ostvario, jednostavno moramo rizikovati i komunicirati iskreno. Dokaz ove tvrdnje nije samo Jumbo, već i brojne kampanje širom sveta, kako kroz istoriju, tako i danas.

Zato, ako hoćete da kreirate viralnu kampanju budite hrabri i razmišljajte „izvan kutije“. Na taj način ćete sigurno doći do nekovnencionalnog rešenja, ali to samo po sebi nije dovoljno. Organizujte tim, kreirajte strategiju i verujte jedni drugima, jer je poverenje ključno za uspeh. Kada se svi ovi elementi poslože, zajedno sa timom još jednom pažljivo sagledajte potrebe vaše ciljne grupe i još pažljivije odaberite način na koji ćete plasirati kampanju. Dakle, prosto kao kikiriki.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun and Fit Company

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!