today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati interaktivan sadržaj na društvenim mrežama?

Kompanije već dugi niz godina koriste saznanja iz opšte psihologije kako bi što bolje pozicionirali svoje proizvode i usluge i postali konkurentni na tržištu. Zahvaljujući ekspanziji i ekonomičnosti društvenih medija, marketari usmeravaju deo strategija i na ove kanale oglašavanja. Ali, treba biti oprezan jer sama prisutnost na Facebook -u, Twitter -u i drugim društvenim mrežama nije dovoljna, kao ni konstatno spamovanje fanova promocijama i proizvodima.
Pošto je ponašanje ljudi na društvenim mrežama odraz njihovih želja, motiva, emocionalnih stanja, Community Manageri bi trebalo da budu upoznati sa osnovnim principima iz psihologije, kako bi maksimizovali povezanost fanova sa brendom koji predstavljaju. U daljem tekstu vam sugerišemo na koji način da kreirate interaktivnu objavu, imajući u vidu funkcionisanje našeg uma.

POTREBE vs. ŽELJE
Potrebe moramo ispuniti kako bi preživeli, dok želje unapređuju naš kvalitet života. Upravo zato bi Community Manageri trebalo da ciljaju na želje fanova i pratilaca jer niko nije fan zato što mu je to neophodno, već zato što to želi. Stoga, sadržaj objava mora da bude zanimljiv, edukativan, šokantan, nostalgičan.

POZITIVNE EMOCIJE
Objave izazivaju različite reakcije, pa i emocionalni odgovor koji može biti pozitivan i negativan. Logično, treba se fokusirati na pozitivne emocije i postove koje izazivaju smeh, nostalgiju, sreću, toplinu i interakcija će porasti.

FAKTOR IZNENAĐENJA
S obzirom na to da smo izloženi velikim brojem informacija, velika je verovatnoća da će već postojeće biti zaboravljene, a nove zanemarene. Kako bi se to predupredilo, postovi moraju biti nepredvidivi, podstičući fanove da “pogađaju” šta će biti sledeće. Ponavljanje postova je osuđeno na propast.
Ovo su samo neki od domena našeg funkcionisanja, a na nama je da ih prepoznamo i usmerimo tako da svi budu zadovljni: fanovi sa uživanjem prate brend i vezuju se za njega, a marketari presrećni jer se njihov brend uspešno pozicionirao u svesti potrošača, što mu donosi profit.
Prikaz viralnog posta koji izaziva pozitivne emocije (nostalgiju, smeh). Lija iz dečije emisije Laku noć, deco. Kakvo je vaše mišljenje u vezi sa psihologijom marketinga? Da li je primenjujete i koja su vaša iskustva?

Literatura: Harbison, N (2013). How simple psychology can help increase brand engagement?

Autor: Mihaela Turner
Izvor: Homepage

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!