today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako izgraditi asertivne komunikacijske veštine?

Deklarativna komunikacija se definiše kao jasan, direktan, iskren stav osećaja, korištenjem “JA” poruka; govoreći jasno i iskreno, uzimajući u obzir potrebe, želje i prava drugih. Jedan od najučinkovitijih načina za komuniciranje sa samopouzdanjem je korištenje asertivne komunikacije, ali sa mnogo ljudi, (žene posebno u mom iskustvu) smatraju ovo izazovom. Deo problema je nedostatak samopouzdanja u korištenju “JA” izjava u odvažnoj komunikaciji, (koji su u suprotnosti sa nekim lekcijama koje smo naučili o davanju prednosti drugima).

1. Zamislite osobu koja želite da budete. Kako bi se ta osoba ponašala i komunicirala? Da li trenutno ispoljavate takvo ponašanje, i što biste trebali promeniti?

2. Pitajte za povratne informacije od pouzdanih kolega o načinu na koji se dolazi do nečega. Ovo bi takođe mogla biti i dobra rasprava sa mentorom takođe.

3. Vežbajte koristeći “JA” izjave. Ostanite dosledni svojim osećajima bez okrivljavanja drugih i navedite svoje mišljenje jasno.

4. Prihvatite komplimente sa milosti. Recite “hvala”. To je jednostavno, ali nekako uvek pronađemo potrebu da odamo priznanje drugima ili da diskreditujemo kompliment. Na primer neko kaže da ste uradili dobar posao i vi kažete da je tim to učinio. Pa, šta je bio vaš deo u timskom radu? Koji je bio vaš doprinos? Priznajte. Ne umanjujte kompliment. Prihvatite zasluge.

5. Praktikujte izraziti svoje mišljenje barem jednom tokom svakog sastanka i neka vam je cilj govoriti tokom svakog sastanka.

6. Vežbajte govoriti “ne!”, posebno kad ljudi (vaš šef) delegiraju neprimerene obaveze vama. Nemojte pasti u zamku preuzimanja posla kada to nije prikladno.

7. Pitajte za ono što vam je potrebno. Niko ne zna sve, a najbolje vođe su oni koji priznaju to. Ne pitati za vaše potrebe može sabotirati vaše napore na dugoj stazi.

8. Praktikujte izraziti svoje mišljenje jasno i suočavati se sa problemima uzdignute glave korištenjem “JA” izjava. Izbegavajte sklonost odstupanja i negiranja svojih pravih osećanja.

9. Izgradite svoje samopouzdanje i ostanite usresređeni na svoje vrednosti. To vam daje hrabrost da dobro komunicirate. Budite sigurni da balansirate svoj ​​komunikacijski stil, tako da on nije agresivan, a ni pasivno agresivan.

10. Fokusirajte se na odstranjivanje emocionalno od situacije sa teškim šefovima i kolegama. Umesto toga usresredite se na svoje reakcije. Vi ne možete kontrolisati njihovo ponašanje. Vi samo možete kontrolisati svoje reakcije.

11. Uradite vaš domaći zadatak. Kada pregovarate za povišicu ili molbu za promociju, imajte svoju istoriju i činjenice o vašim specifičnim postignućima i kako su uticali na poslovanje. Koristite prednosti jezika koji uključuje određeni ishod i rezultate, pre nego vaš trud koji ste uložili.
Moj savet je da počnete praktikovati odvažniju komunikaciju u situacijama kao što su sa osobama iz službe za korisnike, konobarima ili bankarima. Kada ste suočeni sa situacijom u kojoj se osećate ugroženi ili razočarani, koristite “JA” izjave kako bi jasno izrazili svoje mišljenje.

Nadam se da su vam ovi saveti bili korisni.

Autor: Margaret Buj
Izvor: www.interview-coach.co.uk/PRO.PR

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!