Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako brendovi mere efekte društvenih medija?

Wildfire by Google, na osnovu istraživanja AdAge-a, kreirao je infografik koji objašnjava na koji način brendovi mere efekte društvenih medija, šta očekuju i koji su glavni izazovi digitalne komunikacije. Više od 42% ispitanih kompanija istaklo je da im je engagement i interakcija fanova/pratilaca najvažnija, a 90% njih smatra da je integracija svim digitalnih medija od ključnog značaja.

 

Izvor: Wildfire by Google

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!