Jelena Poduška, Senior Brand Development Manager u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori kako je Ledena uzdrmala tržište i šta potrošači mogu da očekuju od Bananice u 2022. godini.
Brend Bananica, kao i ostale ektenzije brenda beleže sjajne rezultate ove godine. Na koje rezultate ste najponosniji?
Početkom 2021. godine, Bananica je nastavila pozitivan trend, učvrstila lidersku poziciju u kategoriji barova i ostvarila rekordne rezultate sa lansiranjem Ledene Bananice. Htela bih da istaknem da smo ove godine najponosniji upravo na Ledenu Bananicu, našu veliku inovaciju u segmentu barova. Ledena je za veoma kratko vreme izazvala veliku pažnju i postala zvezda leta. Da je ova kampanja imala veliki uticaj na izbor potrošača, govore i rezultati istraživanja agencije Nielsen koji pokazuju da je Ledena već zauzela svoje mesto na tržištu (value market share YTD 1,7%), porast svih brend parametara, a naročito atributa u domenu modernosti i inovativnosti, u odnosu na prethodnu godinu kao i uticaj na rast prodaje čitavog brenda Bananica koji beleži rekordnu volumensku prodaju +28%.
Ledena je ipak najviše uzdrmala tržište. Kavi su dalji planovi sa Ledenom? Da li je ona postala brend za sebe?
Lansiranje Ledene jeste uzdrmalo tržište, a veliko interesovanje koje je ona izazvala dovelo je do toga da ovaj proizvod, koji je bio planiran kao letnja limited edition inovacija, zapravo postane deo našeg standardnog asortimana za ovu, pa i narednu godinu. Svi ljubitelji Ledene i u narednom periodu moći će da uživaju u njenom neverovatnom ukusu, ali i da očekuje još sjajnih noviteta.
Kada bi Ledena bila ljudsko biće – koje osobine biste joj dali? Ko je Ledena?
Sigurna sam da je Ledena zvezda, mlada, urbana dama koja ima avanturistički duh. Veoma je kreativna, možda spolja deluje hladno, a zapravo je veoma nežna i slatka. Uvek je u centru pažnje jer širi pozitivnu energiju. Ledena je tu da nam svaki dan učini zabavnim i bude podrška u svim situacijama.
Šta mogu da očekuju potrošači od brenda Bananica u 2022. kada je komunikacija u pitanju?
Bananicu vole sve generacije i ona je već dugi niz godina sinonim za uživanje, toplinu i radost koju delimo sa drugima. Upravo iz tog razloga proistekao je noseći slogan brenda „Kada želiš sreću da deliš”, jer sreća je možda jedina stvar na svetu koja postaje veća kada se podeli sa drugima. U narednoj godini nastavićemo da podstičemo ljude da dele sreću sa drugima, ali svakako pripremamo i nova slatka iznenađenja za koja verujemo da će izmamiti osmehe i doneti novu radost i sreću u srcima naših potrošača.