Kada iskustvo i inovacija pronađu zajednički jezik, nastaje nešto zaista izvanredno. Upravo to je bio cilj Plazme kada je lansirano limitirano izdanje Plazma Kocke sa jedinstvenom kombinacijom ukusa – kokice i slana karamela. Nova Kocka nije samo proširila horizonte uživanja u Plazma proizvodima, već je u krugovima struke, postala primer inovativnog pristupa komunikaciji sa potrošačima.
Odlučivši se za smelost u razmišljanju i „izlazak iz okvira ili kocke“, marketing tim koji stoji iza ljubičastog portfolija Plazme osmislio je kampanju koja nije bila samo klasična promocija, već prava avantura ukusa i kreativnosti. Inspiracija za slogan kampanje „Izvanredno skockana“ bila je upravo kockasta forma proizvoda, dok je njegova hrabra kombinacija ukusa postala osnova za komunikacionu priču koja je privukla pažnju ne samo potrošača već i marketinških stručnjaka.
Jedinstven proizvod traži jedinstvenu komunikaciju
Kampanja je započela snažno, kreativnim porukama na različitim kanalima. Na televiziji se zavrteo atraktivan spot dok su na outdoor mreži dominirali impresivni bilbordi koji su skretali pažnju i pozivali na razmišljanje „izvan kocke“. Druga faza kampanje unela je dinamične poruke sa neočekivanim „plot twist“ konceptima, poput „Casual Friday ponedeljkom – izvanredno skockana ideja“, „Sastanak na keju umesto u kancelariji – izvanredno skockana ideja“, „Odvesti sestru na utakmicu, izvanredno skockana ideja“. Ove inovativne poruke koje su bile deo kreativnog koncepta kampanje ne samo da su bile zabavne i upečatljive, već su inspirisale i redefinisale svakodnevne situacije relevantne za široku publiku kojoj je i sam proizvod namenjen.
Filmska završnica
Jedan od najuzbudljivijih segmenata kampanje bila je BTL i Digital aktivacija „Izvanredno skockana projekcija“ održana u bioskopu mts Dvorane. Cilj aktivacije bio je da se posetiocima pruži potpuno novo iskustvo bioskopa, u duhu neočekivanih i kreativnih trenutaka kojima je kampanja bila prožeta. „Ideš u bioskop, a ne znaš koji film gledaš, izvanredno skockana ideja“, kao deo kreativnog koncepta kampanje savršeno je prenela duh kreativnosti, iznenađenja i istraživanja novih horizonata, baš kao što to čini i sama Plazma Kocka. Tokom 4 dana u drugoj polovini decembra, skoro 200 posetilaca uživalo je u projekcijama filmova čiji su naslovi bili misterija sve do samog početka, čime je stvoren osećaj uzbuđenja i iščekivanja. Ovaj format dodatno je isticao ideju izlaska iz zone komfora, pozivajući goste da uživaju u spontanosti i neočekivanom. Kada su se svetla ugasila, goste je iznenadio repertoar na kom su se našla trenutno najpopularnija svetska i regionalna kinematografska ostvarenja: „Zlica“, „Gladijator“, „Dražen“ i „Mufasa“. U ulozi domaćina na događaju, pored Plazma Kocke, našli su se i naši poznati influenseri Veselin Vladimir Zvekić (@veseleen), Aleksa Simić (@halomilice) i Jelena Stevanović (@Jelena_Offline). Njihovi pratioci bili su deo ove filmske avanture, deleći zajedničke trenutke uživanja. Zvezda večeri bila je upravo kockasta poslastica – Plazma kocka sa ukusom kokica i slane karamele, koja je bila poslužena umesto klasičnog bioskopskog menija. Ovaj detalj uklopljen je u celokupan koncept događaja, dodatno naglašavajući inovativnost i razigranost kampanje, a sami događaj je pokazao da Plazma Kocka, osim što nepogrešivo spaja ukuse, okuplja i spaja i ljude pružajući im izvanredno skockano iskustvo.
Zašto je ovo važno za industriju?
Plazma je uspela da pokaže da se čak i u industriji konditorskih proizvoda, gde dominira standardna promocija kroz sampling ili product placement, mogu kreirati inovativni modeli komunikacije. Ovde je ključ bio u razumevanju prilike za konzumaciju proizvoda – trenutaka u različitim, relevantnim prilikama u kojima svi uživamo – i povezivanju tih prilika sa kreativnim iskustvom. Tako je Plazma Kocka postala alat za komunikaciju ideje. Kampanja je inspirisala ljude da izađu iz zone komfora, da promene ugao gledanja i pronađu izvanredne ideje u svakodnevnim stvarima.
Kroz ovu kampanju, Plazma je još jednom potvrdio zašto je lider u inovacijama na tržištu. Plazma Kocka sa ukusom kokica i slane karamele, nije samo pokazala kreativnost u razvoju proizvoda, već je inspirisala i redefinisala način komunikacije. „Izvanredno skockana“ kampanja predstavlja primer kako brendovi mogu nadmašiti standarde, stvarajući autentične i nezaboravne trenutke za svoje potrošače. Plazma Kocka nije samo poslastica – to je priča o ideji, inovaciji i ljubavi prema detaljima koja pomera granice.
Foto: Petar Šarčev