Najveći procenat budžeta u 2018. godini kompanije će usmeriti na digitalni i online marketing, direktni marketing, content marketing, PR, ATL, ali i istraživanje tržišta i zakup medija, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.
Svega 5 odsto ispitanika reklo je da će u ovoj godini izdvojiti između 50 i 100 odsto budžeta za inovativne integrisane kampanje, dok je njih 30 odsto reklo je da će taj procenat biti između 10 i 20 odsto. Do 5 odsto budžeta izvojiće čak 12 odsto učesnika istraživanja.
Prema mišljenju ispitanika, njih 55 odsto, budžeti se neće menjati u 2018. godini, dok 21 odsto misli da će budžeti ipak rasti.
Istraživanje je sprovedeno na uzorku od oko 300 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na četvrtom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2018, koji je održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, u organizaciji portala Marketing mreža.
Više informacija o rezultatima istraživanja pronađite u prezentaciji ispod.